Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse

FòrumCAT

  1. Home
  2. Uncategorized
  3. Molt satisfet de "l'ajuda de #Netflix".

Molt satisfet de "l'ajuda de #Netflix".

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
netflix
20 Posts 5 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

    No m'ho creure, just després de cancel·lar la meva subscripció amb #Netflix he rebut el SMS amb el codi de verificació del número de telèfon. 🤪
    Era el truc per a desbloquejar la disfunció tècnica de Netflix.

    spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
    spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
    spla@mastodont.cat
    wrote last edited by
    #11

    Resum:
    - Netflix em deia que mai fes servir Safari ❌
    - Netflix em deia que els hi havia donat un número incorrecte ❌
    - Netflix em deia que el problema era del meu proveïdor de SIM ❌
    - Netflix em deia que canvies de número de mòbil ❌
    - Netflix em donaven enllaços per a canviar el número de mòbil, cap ha funcionat ❌
    - Jo els hi deia que el problema era tècnic de la seva plataforma ✅

    eldadoinquieto@mastorol.esE jpujolar@mastodont.catJ 2 Replies Last reply
    0
    • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

      Resum:
      - Netflix em deia que mai fes servir Safari ❌
      - Netflix em deia que els hi havia donat un número incorrecte ❌
      - Netflix em deia que el problema era del meu proveïdor de SIM ❌
      - Netflix em deia que canvies de número de mòbil ❌
      - Netflix em donaven enllaços per a canviar el número de mòbil, cap ha funcionat ❌
      - Jo els hi deia que el problema era tècnic de la seva plataforma ✅

      eldadoinquieto@mastorol.esE This user is from outside of this forum
      eldadoinquieto@mastorol.esE This user is from outside of this forum
      eldadoinquieto@mastorol.es
      wrote last edited by
      #12

      @spla Vols dir que tot aquest embolic no l'ha produït un servei d'atenció al client "gestionat" per un agent IA?

      spla@mastodont.catS 1 Reply Last reply
      0
      • eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es

        @spla Vols dir que tot aquest embolic no l'ha produït un servei d'atenció al client "gestionat" per un agent IA?

        spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
        spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
        spla@mastodont.cat
        wrote last edited by
        #13

        @eldadoinquieto no m'ho ha semblat perquè em feia preguntes humanes pel xat 🤔

        eldadoinquieto@mastorol.esE 1 Reply Last reply
        0
        • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

          @eldadoinquieto no m'ho ha semblat perquè em feia preguntes humanes pel xat 🤔

          eldadoinquieto@mastorol.esE This user is from outside of this forum
          eldadoinquieto@mastorol.esE This user is from outside of this forum
          eldadoinquieto@mastorol.es
          wrote last edited by
          #14

          @spla Doncs una de dos: o tenen un servei d'atenció al client que no pot atendre les reclamacions de manera satisfactòria (quelcom molt comú) o s'estan començant a usar agents IA que semblen humans en la manera de fer.

          spla@mastodont.catS 1 Reply Last reply
          0
          • eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es

            @spla Doncs una de dos: o tenen un servei d'atenció al client que no pot atendre les reclamacions de manera satisfactòria (quelcom molt comú) o s'estan començant a usar agents IA que semblen humans en la manera de fer.

            spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
            spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
            spla@mastodont.cat
            wrote last edited by
            #15

            @eldadoinquieto en els dos xats, la persona de Netflix s'ha identificat 🤔

            eldadoinquieto@mastorol.esE 1 Reply Last reply
            0
            • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

              Resum:
              - Netflix em deia que mai fes servir Safari ❌
              - Netflix em deia que els hi havia donat un número incorrecte ❌
              - Netflix em deia que el problema era del meu proveïdor de SIM ❌
              - Netflix em deia que canvies de número de mòbil ❌
              - Netflix em donaven enllaços per a canviar el número de mòbil, cap ha funcionat ❌
              - Jo els hi deia que el problema era tècnic de la seva plataforma ✅

              jpujolar@mastodont.catJ This user is from outside of this forum
              jpujolar@mastodont.catJ This user is from outside of this forum
              jpujolar@mastodont.cat
              wrote last edited by
              #16

              @spla
              Al·lucinant.

              1 Reply Last reply
              0
              • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                @eldadoinquieto en els dos xats, la persona de Netflix s'ha identificat 🤔

                eldadoinquieto@mastorol.esE This user is from outside of this forum
                eldadoinquieto@mastorol.esE This user is from outside of this forum
                eldadoinquieto@mastorol.es
                wrote last edited by
                #17

                @spla He buscat una mica i no se si això seria aplicable al que has explicat:

                https://www.klover.ai/netflix-uses-ai-agents-10-ways-to-use-ai-in-depth-analysis-2025/

                spla@mastodont.catS 1 Reply Last reply
                0
                • eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es

                  @spla He buscat una mica i no se si això seria aplicable al que has explicat:

                  https://www.klover.ai/netflix-uses-ai-agents-10-ways-to-use-ai-in-depth-analysis-2025/

                  spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
                  spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
                  spla@mastodont.cat
                  wrote last edited by
                  #18

                  @eldadoinquieto sí que pot ser que la persona que m'atès tingués l'ajuda d'agents IA perquè de vegades responia molt ràpid amb diverses passes a seguir.

                  eldadoinquieto@mastorol.esE 1 Reply Last reply
                  0
                  • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                    @eldadoinquieto sí que pot ser que la persona que m'atès tingués l'ajuda d'agents IA perquè de vegades responia molt ràpid amb diverses passes a seguir.

                    eldadoinquieto@mastorol.esE This user is from outside of this forum
                    eldadoinquieto@mastorol.esE This user is from outside of this forum
                    eldadoinquieto@mastorol.es
                    wrote last edited by
                    #19

                    @spla No m'estranyaria que d'alguna manera algú s'hagues fet un embolic seguint instruccions generades automàticament (o potser no tenen instruccions prou clares de cara a gestionar cada cas).

                    spla@mastodont.catS 1 Reply Last reply
                    0
                    • eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es

                      @spla No m'estranyaria que d'alguna manera algú s'hagues fet un embolic seguint instruccions generades automàticament (o potser no tenen instruccions prou clares de cara a gestionar cada cas).

                      spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
                      spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
                      spla@mastodont.cat
                      wrote last edited by
                      #20

                      @eldadoinquieto sí, ves a saber...

                      1 Reply Last reply
                      0
                      Reply
                      • Reply as topic
                      Log in to reply
                      • Oldest to Newest
                      • Newest to Oldest
                      • Most Votes


                      • Login

                      • First post
                        Last post
                      0
                      • Categories
                      • Recent
                      • Tags
                      • Popular
                      • World
                      • Users
                      • Groups