Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse

FòrumCAT

  1. Home
  2. Uncategorized
  3. Molt satisfet de "l'ajuda de #Netflix".

Molt satisfet de "l'ajuda de #Netflix".

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
netflix
20 Posts 5 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • isard@mastodont.catI isard@mastodont.cat

    @spla
    Has mirat si, sense voler, haguessis enviat el número des del qual envien els SMS a la llista de spam?

    Sense voler o que el número hagués estat emprat per alguna altra companyia que sí que spamejava…

    spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
    spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
    spla@mastodont.cat
    wrote last edited by
    #8

    @isard tenia només un número bloquejat i per si de cas l'he desbloquejat però res, no rebo SMS de Netflix.
    El segon cas, no sé quin número fa servir Netflix. 🤔

    1 Reply Last reply
    0
    • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

      Ho he provat de nou amb un altre persona de #Netflix, hem provat més coses però res, ni rebo SMS de Netflix ni puc canviar el número de telèfon a veure si sona la flauta, posant el mateix però com si fos el primer cop, el mateix error "algo ha fallado".
      La persona de Netflix al final m'ha proposat que canvi de número de telèfon, que posi un diferent. Si home, ara el canviaré perquè Netflix funciona malament.

      spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
      spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
      spla@mastodont.cat
      wrote last edited by
      #9

      Ja cansat de provar-ho, he cancel·lat la subscripció a #Netflix.

      spla@mastodont.catS 1 Reply Last reply
      0
      • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

        Ja cansat de provar-ho, he cancel·lat la subscripció a #Netflix.

        spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
        spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
        spla@mastodont.cat
        wrote last edited by spla@mastodont.cat
        #10

        No m'ho creure, just després de cancel·lar la meva subscripció amb #Netflix he rebut el SMS amb el codi de verificació del número de telèfon. 🤪
        Era el truc per a desbloquejar la disfunció tècnica de Netflix.

        spla@mastodont.catS 1 Reply Last reply
        0
        • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

          No m'ho creure, just després de cancel·lar la meva subscripció amb #Netflix he rebut el SMS amb el codi de verificació del número de telèfon. 🤪
          Era el truc per a desbloquejar la disfunció tècnica de Netflix.

          spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
          spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
          spla@mastodont.cat
          wrote last edited by
          #11

          Resum:
          - Netflix em deia que mai fes servir Safari ❌
          - Netflix em deia que els hi havia donat un número incorrecte ❌
          - Netflix em deia que el problema era del meu proveïdor de SIM ❌
          - Netflix em deia que canvies de número de mòbil ❌
          - Netflix em donaven enllaços per a canviar el número de mòbil, cap ha funcionat ❌
          - Jo els hi deia que el problema era tècnic de la seva plataforma ✅

          eldadoinquieto@mastorol.esE jpujolar@mastodont.catJ 2 Replies Last reply
          0
          • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

            Resum:
            - Netflix em deia que mai fes servir Safari ❌
            - Netflix em deia que els hi havia donat un número incorrecte ❌
            - Netflix em deia que el problema era del meu proveïdor de SIM ❌
            - Netflix em deia que canvies de número de mòbil ❌
            - Netflix em donaven enllaços per a canviar el número de mòbil, cap ha funcionat ❌
            - Jo els hi deia que el problema era tècnic de la seva plataforma ✅

            eldadoinquieto@mastorol.esE This user is from outside of this forum
            eldadoinquieto@mastorol.esE This user is from outside of this forum
            eldadoinquieto@mastorol.es
            wrote last edited by
            #12

            @spla Vols dir que tot aquest embolic no l'ha produït un servei d'atenció al client "gestionat" per un agent IA?

            spla@mastodont.catS 1 Reply Last reply
            0
            • eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es

              @spla Vols dir que tot aquest embolic no l'ha produït un servei d'atenció al client "gestionat" per un agent IA?

              spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
              spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
              spla@mastodont.cat
              wrote last edited by
              #13

              @eldadoinquieto no m'ho ha semblat perquè em feia preguntes humanes pel xat 🤔

              eldadoinquieto@mastorol.esE 1 Reply Last reply
              0
              • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                @eldadoinquieto no m'ho ha semblat perquè em feia preguntes humanes pel xat 🤔

                eldadoinquieto@mastorol.esE This user is from outside of this forum
                eldadoinquieto@mastorol.esE This user is from outside of this forum
                eldadoinquieto@mastorol.es
                wrote last edited by
                #14

                @spla Doncs una de dos: o tenen un servei d'atenció al client que no pot atendre les reclamacions de manera satisfactòria (quelcom molt comú) o s'estan començant a usar agents IA que semblen humans en la manera de fer.

                spla@mastodont.catS 1 Reply Last reply
                0
                • eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es

                  @spla Doncs una de dos: o tenen un servei d'atenció al client que no pot atendre les reclamacions de manera satisfactòria (quelcom molt comú) o s'estan començant a usar agents IA que semblen humans en la manera de fer.

                  spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
                  spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
                  spla@mastodont.cat
                  wrote last edited by
                  #15

                  @eldadoinquieto en els dos xats, la persona de Netflix s'ha identificat 🤔

                  eldadoinquieto@mastorol.esE 1 Reply Last reply
                  0
                  • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                    Resum:
                    - Netflix em deia que mai fes servir Safari ❌
                    - Netflix em deia que els hi havia donat un número incorrecte ❌
                    - Netflix em deia que el problema era del meu proveïdor de SIM ❌
                    - Netflix em deia que canvies de número de mòbil ❌
                    - Netflix em donaven enllaços per a canviar el número de mòbil, cap ha funcionat ❌
                    - Jo els hi deia que el problema era tècnic de la seva plataforma ✅

                    jpujolar@mastodont.catJ This user is from outside of this forum
                    jpujolar@mastodont.catJ This user is from outside of this forum
                    jpujolar@mastodont.cat
                    wrote last edited by
                    #16

                    @spla
                    Al·lucinant.

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                      @eldadoinquieto en els dos xats, la persona de Netflix s'ha identificat 🤔

                      eldadoinquieto@mastorol.esE This user is from outside of this forum
                      eldadoinquieto@mastorol.esE This user is from outside of this forum
                      eldadoinquieto@mastorol.es
                      wrote last edited by
                      #17

                      @spla He buscat una mica i no se si això seria aplicable al que has explicat:

                      https://www.klover.ai/netflix-uses-ai-agents-10-ways-to-use-ai-in-depth-analysis-2025/

                      spla@mastodont.catS 1 Reply Last reply
                      0
                      • eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es

                        @spla He buscat una mica i no se si això seria aplicable al que has explicat:

                        https://www.klover.ai/netflix-uses-ai-agents-10-ways-to-use-ai-in-depth-analysis-2025/

                        spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
                        spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
                        spla@mastodont.cat
                        wrote last edited by
                        #18

                        @eldadoinquieto sí que pot ser que la persona que m'atès tingués l'ajuda d'agents IA perquè de vegades responia molt ràpid amb diverses passes a seguir.

                        eldadoinquieto@mastorol.esE 1 Reply Last reply
                        0
                        • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                          @eldadoinquieto sí que pot ser que la persona que m'atès tingués l'ajuda d'agents IA perquè de vegades responia molt ràpid amb diverses passes a seguir.

                          eldadoinquieto@mastorol.esE This user is from outside of this forum
                          eldadoinquieto@mastorol.esE This user is from outside of this forum
                          eldadoinquieto@mastorol.es
                          wrote last edited by
                          #19

                          @spla No m'estranyaria que d'alguna manera algú s'hagues fet un embolic seguint instruccions generades automàticament (o potser no tenen instruccions prou clares de cara a gestionar cada cas).

                          spla@mastodont.catS 1 Reply Last reply
                          0
                          • eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es

                            @spla No m'estranyaria que d'alguna manera algú s'hagues fet un embolic seguint instruccions generades automàticament (o potser no tenen instruccions prou clares de cara a gestionar cada cas).

                            spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
                            spla@mastodont.catS This user is from outside of this forum
                            spla@mastodont.cat
                            wrote last edited by
                            #20

                            @eldadoinquieto sí, ves a saber...

                            1 Reply Last reply
                            0
                            Reply
                            • Reply as topic
                            Log in to reply
                            • Oldest to Newest
                            • Newest to Oldest
                            • Most Votes


                            • Login

                            • First post
                              Last post
                            0
                            • Categories
                            • Recent
                            • Tags
                            • Popular
                            • World
                            • Users
                            • Groups