Molt satisfet de "l'ajuda de #Netflix".
-
Molt satisfet de "l'ajuda de #Netflix". Contacto amb ells via xat perquè no rebo el SMS de verificació del meu número de telefon, em diuen que ho he de fer des de la web, responc que és el que estic intentant però el seu sistema no funciona, pregunten el navegador, dic Safari, em responen que mai faci servir Safari, que utilitzi Opera o Chrome (ecs). Provo Opera, igual, no envia cap SMS. Firefox tampoc. Tanquen el xat fent una enquesta, si estic content i si s'ha resolt el problema. Nota 0.
-
Molt satisfet de "l'ajuda de #Netflix". Contacto amb ells via xat perquè no rebo el SMS de verificació del meu número de telefon, em diuen que ho he de fer des de la web, responc que és el que estic intentant però el seu sistema no funciona, pregunten el navegador, dic Safari, em responen que mai faci servir Safari, que utilitzi Opera o Chrome (ecs). Provo Opera, igual, no envia cap SMS. Firefox tampoc. Tanquen el xat fent una enquesta, si estic content i si s'ha resolt el problema. Nota 0.
-
@xorsch diria que no perquè accedeixo bé a totes les seccions del meu compte a Netflix des de qualsevol navegador, és quan faig clic a la de l'adreça de correu electrònic que diu que quelcom ha fallat i quan vull
verificar el número de telèfon no rebo mai cap SMS d'ells, tant és quin navegador faci servir.
Segur que tenen problemes interns però no ho reconeixeran. -
@xorsch diria que no perquè accedeixo bé a totes les seccions del meu compte a Netflix des de qualsevol navegador, és quan faig clic a la de l'adreça de correu electrònic que diu que quelcom ha fallat i quan vull
verificar el número de telèfon no rebo mai cap SMS d'ells, tant és quin navegador faci servir.
Segur que tenen problemes interns però no ho reconeixeran.Esperem que ho solucionin ràpid.
-
Esperem que ho solucionin ràpid.
@xorsch a veure si algú a Netflix veu el zero que els hi he donat en l'enquesta de satisfacció.
-
Ho he provat de nou amb un altre persona de #Netflix, hem provat més coses però res, ni rebo SMS de Netflix ni puc canviar el número de telèfon a veure si sona la flauta, posant el mateix però com si fos el primer cop, el mateix error "algo ha fallado".
La persona de Netflix al final m'ha proposat que canvi de número de telèfon, que posi un diferent. Si home, ara el canviaré perquè Netflix funciona malament. -
Ho he provat de nou amb un altre persona de #Netflix, hem provat més coses però res, ni rebo SMS de Netflix ni puc canviar el número de telèfon a veure si sona la flauta, posant el mateix però com si fos el primer cop, el mateix error "algo ha fallado".
La persona de Netflix al final m'ha proposat que canvi de número de telèfon, que posi un diferent. Si home, ara el canviaré perquè Netflix funciona malament.@spla
Has mirat si, sense voler, haguessis enviat el número des del qual envien els SMS a la llista de spam?Sense voler o que el número hagués estat emprat per alguna altra companyia que sí que spamejava…
-
@spla
Has mirat si, sense voler, haguessis enviat el número des del qual envien els SMS a la llista de spam?Sense voler o que el número hagués estat emprat per alguna altra companyia que sí que spamejava…
@isard tenia només un número bloquejat i per si de cas l'he desbloquejat però res, no rebo SMS de Netflix.
El segon cas, no sé quin número fa servir Netflix. -
La persona de Netflix al final m'ha proposat que canvi de número de telèfon, que posi un diferent. Si home, ara el canviaré perquè Netflix funciona malament.Ja cansat de provar-ho, he cancel·lat la subscripció a #Netflix.
-
Ja cansat de provar-ho, he cancel·lat la subscripció a #Netflix.
No m'ho creure, just després de cancel·lar la meva subscripció amb #Netflix he rebut el SMS amb el codi de verificació del número de telèfon. 🤪
Era el truc per a desbloquejar la disfunció tècnica de Netflix. -
No m'ho creure, just després de cancel·lar la meva subscripció amb #Netflix he rebut el SMS amb el codi de verificació del número de telèfon. 🤪
Era el truc per a desbloquejar la disfunció tècnica de Netflix.Resum:
- Netflix em deia que mai fes servir Safari
- Netflix em deia que els hi havia donat un número incorrecte
- Netflix em deia que el problema era del meu proveïdor de SIM
- Netflix em deia que canvies de número de mòbil
- Netflix em donaven enllaços per a canviar el número de mòbil, cap ha funcionat
- Jo els hi deia que el problema era tècnic de la seva plataforma -
Resum:
- Netflix em donaven enllaços per a canviar el número de mòbil, cap ha funcionat
- Jo els hi deia que el problema era tècnic de la seva plataforma@spla Vols dir que tot aquest embolic no l'ha produït un servei d'atenció al client "gestionat" per un agent IA?
-
@spla Vols dir que tot aquest embolic no l'ha produït un servei d'atenció al client "gestionat" per un agent IA?
@eldadoinquieto no m'ho ha semblat perquè em feia preguntes humanes pel xat
-
@eldadoinquieto no m'ho ha semblat perquè em feia preguntes humanes pel xat
@spla Doncs una de dos: o tenen un servei d'atenció al client que no pot atendre les reclamacions de manera satisfactòria (quelcom molt comú) o s'estan començant a usar agents IA que semblen humans en la manera de fer.
-
@spla Doncs una de dos: o tenen un servei d'atenció al client que no pot atendre les reclamacions de manera satisfactòria (quelcom molt comú) o s'estan començant a usar agents IA que semblen humans en la manera de fer.
@eldadoinquieto en els dos xats, la persona de Netflix s'ha identificat
-
Resum:
- Jo els hi deia que el problema era tècnic de la seva plataforma@spla
Al·lucinant. -
@eldadoinquieto en els dos xats, la persona de Netflix s'ha identificat
@spla He buscat una mica i no se si això seria aplicable al que has explicat:
https://www.klover.ai/netflix-uses-ai-agents-10-ways-to-use-ai-in-depth-analysis-2025/
-
@spla He buscat una mica i no se si això seria aplicable al que has explicat:
https://www.klover.ai/netflix-uses-ai-agents-10-ways-to-use-ai-in-depth-analysis-2025/
@eldadoinquieto sí que pot ser que la persona que m'atès tingués l'ajuda d'agents IA perquè de vegades responia molt ràpid amb diverses passes a seguir.
-
@eldadoinquieto sí que pot ser que la persona que m'atès tingués l'ajuda d'agents IA perquè de vegades responia molt ràpid amb diverses passes a seguir.
@spla No m'estranyaria que d'alguna manera algú s'hagues fet un embolic seguint instruccions generades automàticament (o potser no tenen instruccions prou clares de cara a gestionar cada cas).
-
@spla No m'estranyaria que d'alguna manera algú s'hagues fet un embolic seguint instruccions generades automàticament (o potser no tenen instruccions prou clares de cara a gestionar cada cas).
@eldadoinquieto sí, ves a saber...