Continuo amb el monotema del cavall blanc 🥰
-
wrote 29 days ago last edited by
L'altre dia el vaig tornar a veure amb els seus companystinc dins del cor una cosa que em té molt emocionada.
El cavall estava embolcallat amb una llum lila!!!!
Va ser molt màgic, m'hauria agradat just aquell moment, tot el Fedivers (real) dins del vagó del tren per veure-ho i parlar-ne.
Sortia el sol, la gespa de color verd fluor, ell quiet, tot blanc, i com si algú l'hi hagués resseguit,
el seu contorn amb un retolador lila. -
L'altre dia el vaig tornar a veure amb els seus companystinc dins del cor una cosa que em té molt emocionada.
Va ser molt màgic, m'hauria agradat just aquell moment, tot el Fedivers (real) dins del vagó del tren per veure-ho i parlar-ne.
Sortia el sol, la gespa de color verd fluor, ell quiet, tot blanc, i com si algú l'hi hagués resseguit,
el seu contorn amb un retolador lila.wrote 29 days ago last edited by@Caelumtangi diria que aquest cavall blanc és per tu el que la Vall Fosca és per mi
-
@Caelumtangi diria que aquest cavall blanc és per tu el que la Vall Fosca és per mi
wrote 29 days ago last edited by@Max_Headroom És preciós! intueixo que aquest cavall s'estima molt l'amo i ell també, perquè se'l veu tan ben cuidat, els altres dos companys que van aparèixer fa poc, també.
Però aquest, és el primer que vaig veure a través de la finestra del tren, i ja forma part del meu paisatge quan vaig cap a la feina. -
@Max_Headroom És preciós! intueixo que aquest cavall s'estima molt l'amo i ell també, perquè se'l veu tan ben cuidat, els altres dos companys que van aparèixer fa poc, també.
Però aquest, és el primer que vaig veure a través de la finestra del tren, i ja forma part del meu paisatge quan vaig cap a la feina.wrote 29 days ago last edited by@Caelumtangi @Max_Headroom que guai
(el cavall... i la vall fosca)
-
el seu contorn amb un retolador lila.wrote 29 days ago last edited byThis post is deleted! -
This post is deleted!
wrote 29 days ago last edited by@nan @Caelumtangi si és Espanya i el tren no és un AVE, està parat segur
-
@nan @Caelumtangi si és Espanya i el tren no és un AVE, està parat segur
wrote 29 days ago last edited by@TheCronista si no va a Madrid està parat!!
@Caelumtangi
-
@TheCronista si no va a Madrid està parat!!
@Caelumtangi
wrote 29 days ago last edited by@nan @TheCronista sou molt graciosos vosaltres dos!, però estic ben desperta i no és un somni, passo cada dia dues vegades amb tren per aquest camp! El cavall existeix, i l'altre dia, tenia una llum lila!
-
@nan @TheCronista sou molt graciosos vosaltres dos!, però estic ben desperta i no és un somni, passo cada dia dues vegades amb tren per aquest camp! El cavall existeix, i l'altre dia, tenia una llum lila!
wrote 29 days ago last edited byThis post is deleted! -
This post is deleted!
wrote 29 days ago last edited by@nan sou molt dolents!
ho arribo a saber i no us ho explico! preciós el cavall!
@TheCronista
-
@nan sou molt dolents!
ho arribo a saber i no us ho explico! preciós el cavall!
@TheCronista
wrote 29 days ago last edited by@Caelumtangi @nan blanc… lila… serà un cavall del Real Madrid!!! I per això el tren funciona!!!!
-
@Caelumtangi @nan blanc… lila… serà un cavall del Real Madrid!!! I per això el tren funciona!!!!
wrote 29 days ago last edited by@TheCronista Noooo, dolent! És un cavall d'aquí de la terra, de la Masia
! @nan
-
@TheCronista Noooo, dolent! És un cavall d'aquí de la terra, de la Masia
! @nan
wrote 29 days ago last edited by@Caelumtangi segur que no et prens abans un cafè a #LaPausa de l'estació i tens al·lucinacions?
-
@Caelumtangi segur que no et prens abans un cafè a #LaPausa de l'estació i tens al·lucinacions?
wrote 29 days ago last edited by@raulmagdalena
!!!! t'ho prometo que no!!!!
a #LaPausa no veuria al·lucinacionsdirectament tindria un virus estomacal
!