Continuo amb el monotema del cavall blanc 🥰
-
Continuo amb el monotema del cavall blanc 🥰
L'altre dia el vaig tornar a veure amb els seus companystinc dins del cor una cosa que em té molt emocionada.
El cavall estava embolcallat amb una llum lila!!!!
Va ser molt màgic, m'hauria agradat just aquell moment, tot el Fedivers (real) dins del vagó del tren per veure-ho i parlar-ne.
Sortia el sol, la gespa de color verd fluor, ell quiet, tot blanc, i com si algú l'hi hagués resseguit,
el seu contorn amb un retolador lila.This post is deleted! -
This post is deleted!
@nan @Caelumtangi si és Espanya i el tren no és un AVE, està parat segur
-
@nan @Caelumtangi si és Espanya i el tren no és un AVE, està parat segur
@TheCronista si no va a Madrid està parat!!
@Caelumtangi
-
@TheCronista si no va a Madrid està parat!!
@Caelumtangi
@nan @TheCronista sou molt graciosos vosaltres dos!, però estic ben desperta i no és un somni, passo cada dia dues vegades amb tren per aquest camp! El cavall existeix, i l'altre dia, tenia una llum lila!
-
@nan @TheCronista sou molt graciosos vosaltres dos!, però estic ben desperta i no és un somni, passo cada dia dues vegades amb tren per aquest camp! El cavall existeix, i l'altre dia, tenia una llum lila!
This post is deleted! -
This post is deleted!
@nan sou molt dolents!
ho arribo a saber i no us ho explico! preciós el cavall!
@TheCronista
-
@nan sou molt dolents!
ho arribo a saber i no us ho explico! preciós el cavall!
@TheCronista
@Caelumtangi @nan blanc… lila… serà un cavall del Real Madrid!!! I per això el tren funciona!!!!
-
@Caelumtangi @nan blanc… lila… serà un cavall del Real Madrid!!! I per això el tren funciona!!!!
@TheCronista Noooo, dolent! És un cavall d'aquí de la terra, de la Masia
! @nan
-
@TheCronista Noooo, dolent! És un cavall d'aquí de la terra, de la Masia
! @nan
@Caelumtangi segur que no et prens abans un cafè a #LaPausa de l'estació i tens al·lucinacions?
-
@Caelumtangi segur que no et prens abans un cafè a #LaPausa de l'estació i tens al·lucinacions?
@raulmagdalena
!!!! t'ho prometo que no!!!!
a #LaPausa no veuria al·lucinacionsdirectament tindria un virus estomacal
!