Sóc afortunada, els hi explico els pares l'últim llibre que m'he llegit, i la mare em pregunta qui és l'autor.
-
Sóc afortunada, els hi explico els pares l'últim llibre que m'he llegit, i la mare em pregunta qui és l'autor.
Desapareix del sofà i torna amb un llibre del mateix autor.
La MEVA MARE és màgica.@Caelumtangi La majoria ho són. Gaudeix-la mentre puguis, un dia la trobaràs a faltar molt.
Una abraçada. -
La MEVA MARE és màgica.This post is deleted! -
@Caelumtangi La majoria ho són. Gaudeix-la mentre puguis, un dia la trobaràs a faltar molt.
Una abraçada.@socjo ho sé! 🫂
-
La MEVA MARE és màgica.em queda res per acabar-lo!
-
em queda res per acabar-lo!
Ja m'el vaig acabar. Aquest autor té una imaginació desbordant. Primer m'havia d'haver llegit aquest llibre 'Ignot' i després l'altre 'Cavall atleta ocell' perquè surten alguns personatges relacionats. Però si no ho fas, com ha sigut el meu cas, tampoc passa res. No et perds gens ni mica.
-
Ja m'el vaig acabar. Aquest autor té una imaginació desbordant. Primer m'havia d'haver llegit aquest llibre 'Ignot' i després l'altre 'Cavall atleta ocell' perquè surten alguns personatges relacionats. Però si no ho fas, com ha sigut el meu cas, tampoc passa res. No et perds gens ni mica.
This post is deleted! -
This post is deleted!
@nan Sí
, ara que ja n'he llegit dos d'ell, acabaré de comprar els que em falten.
-
@nan Sí
, ara que ja n'he llegit dos d'ell, acabaré de comprar els que em falten.
This post is deleted! -
This post is deleted!
@nan Gràcies!
-
@Caelumtangi gràcies! m'acabo de baixar Ignot amb l'ebiblio i estava disponible, un altre a la llista!