Sóc afortunada, els hi explico els pares l'últim llibre que m'he llegit, i la mare em pregunta qui és l'autor.
-
Sóc afortunada, els hi explico els pares l'últim llibre que m'he llegit, i la mare em pregunta qui és l'autor.
Desapareix del sofà i torna amb un llibre del mateix autor.
La MEVA MARE és màgica. -
Desapareix del sofà i torna amb un llibre del mateix autor.
La MEVA MARE és màgica.em queda res per acabar-lo!
-
em queda res per acabar-lo!
Ja m'el vaig acabar. Aquest autor té una imaginació desbordant. Primer m'havia d'haver llegit aquest llibre 'Ignot' i després l'altre 'Cavall atleta ocell' perquè surten alguns personatges relacionats. Però si no ho fas, com ha sigut el meu cas, tampoc passa res. No et perds gens ni mica.
-
Ja m'el vaig acabar. Aquest autor té una imaginació desbordant. Primer m'havia d'haver llegit aquest llibre 'Ignot' i després l'altre 'Cavall atleta ocell' perquè surten alguns personatges relacionats. Però si no ho fas, com ha sigut el meu cas, tampoc passa res. No et perds gens ni mica.
@Caelumtangi gràcies! m'acabo de baixar Ignot amb l'ebiblio i estava disponible, un altre a la llista!
-
@Caelumtangi gràcies! m'acabo de baixar Ignot amb l'ebiblio i estava disponible, un altre a la llista!
@Caelumtangi moltes gràcies per la recomanació, just ahir el vaig acabar. És molt diferent del que acostumo a llegir i m'ha agradat molt.
De fet tots tenim el nostre geni amagat i som una mica ignots, ben bé podriem formar part del 'diccionari de genis desconeguts'. -
@Caelumtangi moltes gràcies per la recomanació, just ahir el vaig acabar. És molt diferent del que acostumo a llegir i m'ha agradat molt.
De fet tots tenim el nostre geni amagat i som una mica ignots, ben bé podriem formar part del 'diccionari de genis desconeguts'.@aortizdp de res! vaig pensar al mateix!
També ha publicat el "Cavall atleta ocell" hi surten alguns personatges d'Ignot...
-
@aortizdp de res! vaig pensar al mateix!
També ha publicat el "Cavall atleta ocell" hi surten alguns personatges d'Ignot...
@Caelumtangi si, just avui me l'he descarregat de l'ebiblio. Per cert, gran servei l'ebiblio.cat si tens un ebook, en sóc un fan.
-
@Caelumtangi si, just avui me l'he descarregat de l'ebiblio. Per cert, gran servei l'ebiblio.cat si tens un ebook, en sóc un fan.
@aortizdp Gràcies! Guardo el tut.
De moment no tinc ebook... algun dia m'ho replantejaré.
Em compro els llibres (paper) i alguns "dónen la volta" a la família i sinó els regalo. -
@aortizdp Gràcies! Guardo el tut.
De moment no tinc ebook... algun dia m'ho replantejaré.
Em compro els llibres (paper) i alguns "dónen la volta" a la família i sinó els regalo.@Caelumtangi jo per temes de preu (ebiblio es gratis i els llibres són legals i n'hi han en català), espai i comoditat de lectura a la nit fa temps que em vaig passar a l'ebook i no em canviaria. Però a cada un el que més li agradi.
-
@Caelumtangi jo per temes de preu (ebiblio es gratis i els llibres són legals i n'hi han en català), espai i comoditat de lectura a la nit fa temps que em vaig passar a l'ebook i no em canviaria. Però a cada un el que més li agradi.
@aortizdp Sí, hi ha alguns llibres que són cars, però encara m'agrada molt això de girar fulla i l'olor a nou... però haig de fer el pas!
-
C caelumtangi@mastodont.cat shared this topic