Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse

FòrumCAT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. Mai m'he sentit pertànyer dins de la UE.Em sembla un insult.

Mai m'he sentit pertànyer dins de la UE.Em sembla un insult.

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
pensamentglobal
10 Posts 5 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • caelumtangi@mastodont.catC This user is from outside of this forum
    caelumtangi@mastodont.catC This user is from outside of this forum
    caelumtangi@mastodont.cat
    wrote last edited by

Mai m'he sentit pertànyer dins de la UE.Em sembla un insult. Formar part de la Unió Europea representa com carregar un pes molt innecessari a la motxilla.Em mostren un món que no és real, fins i tot distorsionat. Sovint em fa dubtar si actuen més amb la fe que amb la ciència, mogut per l''afany de poder i disfressat de solidaritat+ drets que a la pràctica no veig...Un sistema que serveix els interessos; grans lobbies+decisions que ens empobreixen A TOTS.
    #PensamentGlobalArmamentístic

papapep@mastotut.catP max_headroom@mastodont.catM carlesb@mastodont.catC 3 Replies Last reply
    0
    • caelumtangi@mastodont.catC caelumtangi@mastodont.cat

Mai m'he sentit pertànyer dins de la UE.Em sembla un insult. Formar part de la Unió Europea representa com carregar un pes molt innecessari a la motxilla.Em mostren un món que no és real, fins i tot distorsionat. Sovint em fa dubtar si actuen més amb la fe que amb la ciència, mogut per l''afany de poder i disfressat de solidaritat+ drets que a la pràctica no veig...Un sistema que serveix els interessos; grans lobbies+decisions que ens empobreixen A TOTS.

papapep@mastotut.catP This user is from outside of this forum
      papapep@mastotut.cat
      wrote last edited by

@Caelumtangi un dels problemes de la UE és la diversitat de caps que té: parlament, consell, comissió, diversos estaments judicials. Uns que són més horitzontals, altres més verticals, alguns executius, altres legislatius i altres només representatius o consultius. Jo no sóc gaire capaç de saber qui és qui i qui fa què.
      El concepte d'UE com a supraens harmonitzador em sembla collonut, ara bé, en els últims 20 anys s'ha pervertit bastant, que entenc és el que tu vols dir.

papapep@mastotut.catP 1 Reply Last reply
      0
      • papapep@mastotut.catP papapep@mastotut.cat

@Caelumtangi un dels problemes de la UE és la diversitat de caps que té: parlament, consell, comissió, diversos estaments judicials. Uns que són més horitzontals, altres més verticals, alguns executius, altres legislatius i altres només representatius o consultius. Jo no sóc gaire capaç de saber qui és qui i qui fa què.
        El concepte d'UE com a supraens harmonitzador em sembla collonut, ara bé, en els últims 20 anys s'ha pervertit bastant, que entenc és el que tu vols dir.

papapep@mastotut.cat
        wrote last edited by

@Caelumtangi a banda que si ja diferim en els plantejaments de temes amb francesos, suecs, o alemanys, ja no sé com ens podem posar d'acord amb gent de més cap l'est. Tinc la sensació que s'han integrat alguns països de l'est amb l'única intenció de treure'ls de les mans de Russia.
        A més, el nivell dels lobbies a Brussel·les és monstruós (a los hechos me remito, su Srta) i ho converteix tot bastant en teatre, com tu dius. Però la idea, venuda, inicial és meravellosa!

jacme@mastodont.catJ caelumtangi@mastodont.catC 2 Replies Last reply
        0

@Caelumtangi a banda que si ja diferim en els plantejaments de temes amb francesos, suecs, o alemanys, ja no sé com ens podem posar d'acord amb gent de més cap l'est. Tinc la sensació que s'han integrat alguns països de l'est amb l'única intenció de treure'ls de les mans de Russia.
          A més, el nivell dels lobbies a Brussel·les és monstruós (a los hechos me remito, su Srta) i ho converteix tot bastant en teatre, com tu dius. Però la idea, venuda, inicial és meravellosa!

jacme@mastodont.catJ This user is from outside of this forum
          jacme@mastodont.catJ This user is from outside of this forum
          jacme@mastodont.cat
          wrote last edited by

@papapep @Caelumtangi més enllà de la pela (que és el tractat de carbó i acer primigeni) la idea de la UE és el desig de millorar tots els seus ciutadans plegats en un món millor. ¿Com volem tindre la unió de la Humanitat si els veïns d'un sol continent no ho poden fer...? Dit això: putos lobbies i putos polítics d'Estats de mè que no deixen que la democràcia s'expressi

caelumtangi@mastodont.catC 1 Reply Last reply
          0

wrote last edited by caelumtangi@mastodont.cat

@papapep sí, tota la raó! La idea del principi ens la van saber vendre molt bé, però s'ha convertit en una espècie de "massa fosca" que molesta.

1 Reply Last reply
            0
            • jacme@mastodont.catJ jacme@mastodont.cat

@papapep @Caelumtangi més enllà de la pela (que és el tractat de carbó i acer primigeni) la idea de la UE és el desig de millorar tots els seus ciutadans plegats en un món millor. ¿Com volem tindre la unió de la Humanitat si els veïns d'un sol continent no ho poden fer...? Dit això: putos lobbies i putos polítics d'Estats de mè que no deixen que la democràcia s'expressi

wrote last edited by

@Jacme un món millor per ells i fictici per nosaltres!
              @papapep

1 Reply Last reply
              0

max_headroom@mastodont.catM This user is from outside of this forum
                max_headroom@mastodont.catM This user is from outside of this forum
                max_headroom@mastodont.cat
                wrote last edited by

@Caelumtangi ...fa moooooolt de temps que ho dic 😎

0

carlesb@mastodont.catC This user is from outside of this forum
                  carlesb@mastodont.catC This user is from outside of this forum
                  carlesb@mastodont.cat
                  wrote last edited by

@Caelumtangi A banda de ser un ens absolutament no democràtic. Ni en aparença. De totes formes, en el nostre cas, si la UE no existís haurien actuat contra nosaltres com feia Franco, portant gent al Camp de la Bota. Però aquest fre cada vegada és més feble ja que la UE en conjunt deriva cap a posicions gens recomanables.

0
                  • max_headroom@mastodont.catM max_headroom@mastodont.cat

@Caelumtangi ...fa moooooolt de temps que ho dic 😎

wrote last edited by

@Max_Headroom Doncs coincidim!

1 Reply Last reply
                    0
                    • carlesb@mastodont.catC carlesb@mastodont.cat

@Caelumtangi A banda de ser un ens absolutament no democràtic. Ni en aparença. De totes formes, en el nostre cas, si la UE no existís haurien actuat contra nosaltres com feia Franco, portant gent al Camp de la Bota. Però aquest fre cada vegada és més feble ja que la UE en conjunt deriva cap a posicions gens recomanables.

wrote last edited by

@CarlesB Ens allunya dels principis democràtics "que ens van prometre" per desplegar el seu model autoritari. Només els interessa el poder.

1 Reply Last reply
                      0
                      Reply
                      • Reply as topic
                      Log in to reply
                      • Oldest to Newest
                      • Newest to Oldest
                      • Most Votes

• Login

• First post
                        Last post
                      0