Mai m'he sentit pertànyer dins de la UE.Em sembla un insult.
-
Mai m'he sentit pertànyer dins de la UE.Em sembla un insult. Formar part de la Unió Europea representa com carregar un pes molt innecessari a la motxilla.Em mostren un món que no és real, fins i tot distorsionat. Sovint em fa dubtar si actuen més amb la fe que amb la ciència, mogut per l''afany de poder i disfressat de solidaritat+ drets que a la pràctica no veig...Un sistema que serveix els interessos; grans lobbies+decisions que ens empobreixen A TOTS.
#PensamentGlobalArmamentístic -
Mai m'he sentit pertànyer dins de la UE.Em sembla un insult. Formar part de la Unió Europea representa com carregar un pes molt innecessari a la motxilla.Em mostren un món que no és real, fins i tot distorsionat. Sovint em fa dubtar si actuen més amb la fe que amb la ciència, mogut per l''afany de poder i disfressat de solidaritat+ drets que a la pràctica no veig...Un sistema que serveix els interessos; grans lobbies+decisions que ens empobreixen A TOTS.
#PensamentGlobalArmamentístic@Caelumtangi un dels problemes de la UE és la diversitat de caps que té: parlament, consell, comissió, diversos estaments judicials. Uns que són més horitzontals, altres més verticals, alguns executius, altres legislatius i altres només representatius o consultius. Jo no sóc gaire capaç de saber qui és qui i qui fa què.
El concepte d'UE com a supraens harmonitzador em sembla collonut, ara bé, en els últims 20 anys s'ha pervertit bastant, que entenc és el que tu vols dir. -
@Caelumtangi un dels problemes de la UE és la diversitat de caps que té: parlament, consell, comissió, diversos estaments judicials. Uns que són més horitzontals, altres més verticals, alguns executius, altres legislatius i altres només representatius o consultius. Jo no sóc gaire capaç de saber qui és qui i qui fa què.
El concepte d'UE com a supraens harmonitzador em sembla collonut, ara bé, en els últims 20 anys s'ha pervertit bastant, que entenc és el que tu vols dir.@Caelumtangi a banda que si ja diferim en els plantejaments de temes amb francesos, suecs, o alemanys, ja no sé com ens podem posar d'acord amb gent de més cap l'est. Tinc la sensació que s'han integrat alguns països de l'est amb l'única intenció de treure'ls de les mans de Russia.
A més, el nivell dels lobbies a Brussel·les és monstruós (a los hechos me remito, su Srta) i ho converteix tot bastant en teatre, com tu dius. Però la idea, venuda, inicial és meravellosa! -
@Caelumtangi a banda que si ja diferim en els plantejaments de temes amb francesos, suecs, o alemanys, ja no sé com ens podem posar d'acord amb gent de més cap l'est. Tinc la sensació que s'han integrat alguns països de l'est amb l'única intenció de treure'ls de les mans de Russia.
A més, el nivell dels lobbies a Brussel·les és monstruós (a los hechos me remito, su Srta) i ho converteix tot bastant en teatre, com tu dius. Però la idea, venuda, inicial és meravellosa!@papapep @Caelumtangi més enllà de la pela (que és el tractat de carbó i acer primigeni) la idea de la UE és el desig de millorar tots els seus ciutadans plegats en un món millor. ¿Com volem tindre la unió de la Humanitat si els veïns d'un sol continent no ho poden fer...? Dit això: putos lobbies i putos polítics d'Estats de mè que no deixen que la democràcia s'expressi
-
@Caelumtangi a banda que si ja diferim en els plantejaments de temes amb francesos, suecs, o alemanys, ja no sé com ens podem posar d'acord amb gent de més cap l'est. Tinc la sensació que s'han integrat alguns països de l'est amb l'única intenció de treure'ls de les mans de Russia.
A més, el nivell dels lobbies a Brussel·les és monstruós (a los hechos me remito, su Srta) i ho converteix tot bastant en teatre, com tu dius. Però la idea, venuda, inicial és meravellosa!@papapep sí, tota la raó! La idea del principi ens la van saber vendre molt bé, però s'ha convertit en una espècie de "massa fosca" que molesta.
-
@papapep @Caelumtangi més enllà de la pela (que és el tractat de carbó i acer primigeni) la idea de la UE és el desig de millorar tots els seus ciutadans plegats en un món millor. ¿Com volem tindre la unió de la Humanitat si els veïns d'un sol continent no ho poden fer...? Dit això: putos lobbies i putos polítics d'Estats de mè que no deixen que la democràcia s'expressi
-
#PensamentGlobalArmamentístic@Caelumtangi ...fa moooooolt de temps que ho dic
-
#PensamentGlobalArmamentístic@Caelumtangi A banda de ser un ens absolutament no democràtic. Ni en aparença. De totes formes, en el nostre cas, si la UE no existís haurien actuat contra nosaltres com feia Franco, portant gent al Camp de la Bota. Però aquest fre cada vegada és més feble ja que la UE en conjunt deriva cap a posicions gens recomanables.
-
@Caelumtangi ...fa moooooolt de temps que ho dic
@Max_Headroom Doncs coincidim!
-
@Caelumtangi A banda de ser un ens absolutament no democràtic. Ni en aparença. De totes formes, en el nostre cas, si la UE no existís haurien actuat contra nosaltres com feia Franco, portant gent al Camp de la Bota. Però aquest fre cada vegada és més feble ja que la UE en conjunt deriva cap a posicions gens recomanables.
@CarlesB Ens allunya dels principis democràtics "que ens van prometre" per desplegar el seu model autoritari. Només els interessa el poder.