#etfelicitofill #català #bonàrea
-
@dianalenay Has fet tu la foto? (sospito que pugui ser una foto editada)
-
@dianalenay I tot el text en castellà, excepte els disbarats – és que ni un traductor automàtic ho faria tan malament.
Sort que són de Guissona i no de Castella ...
-
@dianalenay I tot el text en castellà, excepte els disbarats – és que ni un traductor automàtic ho faria tan malament.
@Rierol @dianalenay la cooperativa va néixer a Guissona i en du el nom, els qui hi treballen actualment en règim societari són majoritàriament forans, el miracle és que encara, ni que sigui amb barbarismes, és mantingui el català a l'etiquetatge.
En aquest moment qui més etiqueta en català és Bonpreu-esclat i fa que alguns proveïdors mantinguin la marca i que també etiquetin en català -
@dianalenay Has fet tu la foto? (sospito que pugui ser una foto editada)
@Amkiel Sí, he fet la foto. Estava cercant butifarra i vaig trobar tacs de panxeta
-
@Rierol no fa tan recordo anar a BonÀrea, i estava etiquetat tot primer en català i en castellà en petit. O és un record fals?
-
@Amkiel Sí, he fet la foto. Estava cercant butifarra i vaig trobar tacs de panxeta
Sembla fet per un un català que afegeix una 'o' darrera de cada paraula catalana per a veure si cola com a castellà. Però al revés.
-
Sembla fet per un un català que afegeix una 'o' darrera de cada paraula catalana per a veure si cola com a castellà. Però al revés.
-
@Rierol @dianalenay la cooperativa va néixer a Guissona i en du el nom, els qui hi treballen actualment en règim societari són majoritàriament forans, el miracle és que encara, ni que sigui amb barbarismes, és mantingui el català a l'etiquetatge.
En aquest moment qui més etiqueta en català és Bonpreu-esclat i fa que alguns proveïdors mantinguin la marca i que també etiquetin en catalàkronos76@mastodont.cat l'altre dia em va sorprendre gratament que al Condis els productes propis només estan en català.