Amb la historieta de l'avaria del cable fibra òptica m'he entretingut investigant la cosa del emmagatzematge de dades als inversors mentre esperen la connexió a internet.
-
Amb la historieta de l'avaria del cable de fibra òptica, m'he entretingut investigant la cosa del emmagatzematge de dades als inversors mentre esperen la connexió a internet. Resulta que segons el fabricant, si les lectures són cada cinc minuts (el interval mínim que dona el màxim de lectures) tenen capacitat per guardar fins a trenta dies de dades... OOOOH!!! QUE BÉEEEE!!!
...CONTINUA...
-
Amb la historieta de l'avaria del cable de fibra òptica, m'he entretingut investigant la cosa del emmagatzematge de dades als inversors mentre esperen la connexió a internet. Resulta que segons el fabricant, si les lectures són cada cinc minuts (el interval mínim que dona el màxim de lectures) tenen capacitat per guardar fins a trenta dies de dades... OOOOH!!! QUE BÉEEEE!!!
...CONTINUA...
...CONTINUACIÓ...
Doncs resulta que és MENTIRA!!!!!! amb tres dies i quatre hores, el resultat ha estat que només ha enviat dades parcials de tot, acabant tot plegat en un absolut i desastrós desgavell d'informacions parcials i errònies de tots els paràmetres 🤬
Estic reconstruint les estadístiques amb les dades de e-distribución, les dades de radiació solar d'una estació llistada a www.wunderground.com que està aquí a la vora i molta, molta paciència i càlculs
️
️
-
...CONTINUACIÓ...
Doncs resulta que és MENTIRA!!!!!! amb tres dies i quatre hores, el resultat ha estat que només ha enviat dades parcials de tot, acabant tot plegat en un absolut i desastrós desgavell d'informacions parcials i errònies de tots els paràmetres 🤬
Estic reconstruint les estadístiques amb les dades de e-distribución, les dades de radiació solar d'una estació llistada a www.wunderground.com que està aquí a la vora i molta, molta paciència i càlculs
️
️
@Max_Headroom jo m'esperaria uns dies. Els Sunny Boy em van recuperar totes les dades de ... ta-txan! 9 dies sense Internet, però van trigar uns dies.
Per una altra banda, i amb l'ajut del Xat GPT, ara tinc una automatització a Home Assistant que em va desant totes les dades en local; així, passi el que passi, sempre tindré la informació. -
@Max_Headroom jo m'esperaria uns dies. Els Sunny Boy em van recuperar totes les dades de ... ta-txan! 9 dies sense Internet, però van trigar uns dies.
Per una altra banda, i amb l'ajut del Xat GPT, ara tinc una automatització a Home Assistant que em va desant totes les dades en local; així, passi el que passi, sempre tindré la informació.@tmallafre el meu nivell de coneixements no és suficient per fer això ni de bon tros
️ i per si no en hi hagués prou, els huawei tenen un peculiaritat en les comunicacions que obliga a fer una "trampa" informàtica per poder extreure les dades a la raspberry, segons vaig veure en un vídeo d'un paio molt ficat a la cosa
-
Per una altra banda, i amb l'ajut del Xat GPT, ara tinc una automatització a Home Assistant que em va desant totes les dades en local; així, passi el que passi, sempre tindré la informació.@tmallafre tard o d'hora crec que canviarem de casa, aquesta ja ens és massa gran (gossa de l'edat). A la propera no cometré el mateix error, res de coses xineses. Sunny Boy és alemanya oi?