Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse

FòrumCAT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. Amb la historieta de l'avaria del cable fibra òptica m'he entretingut investigant la cosa del emmagatzematge de dades als inversors mentre esperen la connexió a internet.

Amb la historieta de l'avaria del cable fibra òptica m'he entretingut investigant la cosa del emmagatzematge de dades als inversors mentre esperen la connexió a internet.

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
5 Posts 2 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • max_headroom@mastodont.catM This user is from outside of this forum
    max_headroom@mastodont.catM This user is from outside of this forum
    max_headroom@mastodont.cat
    wrote last edited by max_headroom@mastodont.cat

Amb la historieta de l'avaria del cable de fibra òptica, m'he entretingut investigant la cosa del emmagatzematge de dades als inversors mentre esperen la connexió a internet. Resulta que segons el fabricant, si les lectures són cada cinc minuts (el interval mínim que dona el màxim de lectures) tenen capacitat per guardar fins a trenta dies de dades... OOOOH!!! QUE BÉEEEE!!!

...CONTINUA...

max_headroom@mastodont.catM 1 Reply Last reply
    0
    • max_headroom@mastodont.catM max_headroom@mastodont.cat

Amb la historieta de l'avaria del cable de fibra òptica, m'he entretingut investigant la cosa del emmagatzematge de dades als inversors mentre esperen la connexió a internet. Resulta que segons el fabricant, si les lectures són cada cinc minuts (el interval mínim que dona el màxim de lectures) tenen capacitat per guardar fins a trenta dies de dades... OOOOH!!! QUE BÉEEEE!!!

...CONTINUA...

...CONTINUACIÓ...

Doncs resulta que és MENTIRA!!!!!! amb tres dies i quatre hores, el resultat ha estat que només ha enviat dades parcials de tot, acabant tot plegat en un absolut i desastrós desgavell d'informacions parcials i errònies de tots els paràmetres 🤬
      Estic reconstruint les estadístiques amb les dades de e-distribución, les dades de radiació solar d'una estació llistada a www.wunderground.com que està aquí a la vora i molta, molta paciència i càlculs 🤦‍♂️ 🤷‍♂️

tmallafre@mastotut.catT 1 Reply Last reply
      0
      • max_headroom@mastodont.catM max_headroom@mastodont.cat

...CONTINUACIÓ...

Doncs resulta que és MENTIRA!!!!!! amb tres dies i quatre hores, el resultat ha estat que només ha enviat dades parcials de tot, acabant tot plegat en un absolut i desastrós desgavell d'informacions parcials i errònies de tots els paràmetres 🤬
        Estic reconstruint les estadístiques amb les dades de e-distribución, les dades de radiació solar d'una estació llistada a www.wunderground.com que està aquí a la vora i molta, molta paciència i càlculs 🤦‍♂️ 🤷‍♂️

tmallafre@mastotut.catT This user is from outside of this forum
        tmallafre@mastotut.catT This user is from outside of this forum
        tmallafre@mastotut.cat
        wrote last edited by

@Max_Headroom jo m'esperaria uns dies. Els Sunny Boy em van recuperar totes les dades de ... ta-txan! 9 dies sense Internet, però van trigar uns dies.
        Per una altra banda, i amb l'ajut del Xat GPT, ara tinc una automatització a Home Assistant que em va desant totes les dades en local; així, passi el que passi, sempre tindré la informació.

max_headroom@mastodont.catM 2 Replies Last reply
        0
        • tmallafre@mastotut.catT tmallafre@mastotut.cat

@Max_Headroom jo m'esperaria uns dies. Els Sunny Boy em van recuperar totes les dades de ... ta-txan! 9 dies sense Internet, però van trigar uns dies.
          Per una altra banda, i amb l'ajut del Xat GPT, ara tinc una automatització a Home Assistant que em va desant totes les dades en local; així, passi el que passi, sempre tindré la informació.

@tmallafre el meu nivell de coneixements no és suficient per fer això ni de bon tros 🤷‍♂️ i per si no en hi hagués prou, els huawei tenen un peculiaritat en les comunicacions que obliga a fer una "trampa" informàtica per poder extreure les dades a la raspberry, segons vaig veure en un vídeo d'un paio molt ficat a la cosa 😎

1 Reply Last reply
          0
          • tmallafre@mastotut.catT tmallafre@mastotut.cat

wrote last edited by

@tmallafre tard o d'hora crec que canviarem de casa, aquesta ja ens és massa gran (gossa de l'edat). A la propera no cometré el mateix error, res de coses xineses. Sunny Boy és alemanya oi?

1 Reply Last reply
            0
            Reply
            • Reply as topic
            Log in to reply
            • Oldest to Newest
            • Newest to Oldest
            • Most Votes

• Login

• First post
              Last post
            0