De menut no et diuen que la vida d'adult que tindràs, quan seràs tu el pare, consistirà bàsicament en pagar, posar rentaplats, pagar, posar rentadores, pagar, plegar roba...
-
I perdoneu per deixar anar totes les meues merdes i temors. Us deuen importar ben poc.
This post is deleted! -
This post is deleted!
@VallesaNorteny si si, això ho tinc clar. I precisament per això pateixo tant.
-
@dgil podria, de fet puc i ho faig, signar al 100% cadascuna d'aquestes paraules com si les hagués escrit jo mateix.
Ara, també et diré que en el fons crec que és una "sort" haver de patir per aquestes "metres" i no per altres altres coses molt pitjors.
I una recomanació, a mi em va bé, comprat una moto i de tant en tant perdre't per alguna carretera, fer un bon esmorzar i amb la calma tornar a les "merdes".
@LluisTorrent bé, els meus moment són al bus/tren per anar/tornar de la feina. 4 hores al dia per a mi tot solet. Vam pensar moltes vegades de marxar més a prop de la feina, però mai ho vam fer. I sonarà molt egoïsta, però aquestes hores són miraculoses, les necessito i m'ajuden a mantenir l'equilibri.
-
De menut no et diuen que la vida d'adult que tindràs, quan seràs tu el pare, consistirà bàsicament en pagar, posar rentaplats, pagar, posar rentadores, pagar, plegar roba... I finalment, pagar.
Però ja deu ser el que fèiem natros amb els nostres papes. La roda que gira.
@dgil ,
Ni q aniries recollint tasses i gots escampats pels racons sense oblidar-te dels de dalt de l'armari
https://mastodont.cat/@mariaballester/113921575178479822 -
@dgil tampoc no he arribat a aquestes alçades, així que no donaré cap consell. A passar-ho com bonament es pugui i a intentar fer-ho el millor que es sap i basta prou, que de vida només n'hi ha una i el premi al pare de l'any ja se'l poden ficar pel cul.
@Comely ah i tant! Sempre he dit que sóc el pitjor pare del món, n'estic segur.
-
@Comely ah i tant! Sempre he dit que sóc el pitjor pare del món, n'estic segur.
@dgil Sense conèixer-te de gaire, n'estic pràcticament segur que n'hi ha de pitjors. Jo mateix no faig massa llarg.