De menut no et diuen que la vida d'adult que tindràs, quan seràs tu el pare, consistirà bàsicament en pagar, posar rentaplats, pagar, posar rentadores, pagar, plegar roba...
-
De menut no et diuen que la vida d'adult que tindràs, quan seràs tu el pare, consistirà bàsicament en pagar, posar rentaplats, pagar, posar rentadores, pagar, plegar roba... I finalment, pagar.
Però ja deu ser el que fèiem natros amb els nostres papes. La roda que gira.
@dgil tampoc no he arribat a aquestes alçades, així que no donaré cap consell. A passar-ho com bonament es pugui i a intentar fer-ho el millor que es sap i basta prou, que de vida només n'hi ha una i el premi al pare de l'any ja se'l poden ficar pel cul.
-
@thiegui em vindria molt millor un cabàs de
️ Però el que vegis més convenient.
-
I perdoneu per deixar anar totes les meues merdes i temors. Us deuen importar ben poc.
@dgil podria, de fet puc i ho faig, signar al 100% cadascuna d'aquestes paraules com si les hagués escrit jo mateix.
Ara, també et diré que en el fons crec que és una "sort" haver de patir per aquestes "metres" i no per altres altres coses molt pitjors.
I una recomanació, a mi em va bé, comprat una moto i de tant en tant perdre't per alguna carretera, fer un bon esmorzar i amb la calma tornar a les "merdes".
-
D dgil@mastodont.cat shared this topic
-
I perdoneu per deixar anar totes les meues merdes i temors. Us deuen importar ben poc.
@dgil tinc una de 32 i un de 30. Més d'una vegada ho hauria engegat tot a pastar, i mes quan són adolescents. Ara estic content, segueixo treballant com un burro, segueixo pobre com les rates, però content que els esforços han donat els seus fruits. Ningú surt amb un llibret d'instruccions, ningú prepara als pares i ningú neix ensenyat. I pot passar que, malgrat els esforços, no surti bé, però s'ha de provar. Salut i paciència
-
Tampoc t'explicaran que un dia percebràs amb temor que si, que esperes alguna a canvi per tot plegat, i que els ompliràs d'amor i de besades sempre que vulguis, però que també vols rebre. I que l'amor és de dos sentits. I ho sentiràs amb temor perquè sempre t'han ensenyat que l'amor de pare és incondicional. I xiquets, arriba un dia que ja no ho és.
This post is deleted! -
This post is deleted! -
This post is deleted!
@VallesaNorteny si si, això ho tinc clar. I precisament per això pateixo tant.
-
@dgil podria, de fet puc i ho faig, signar al 100% cadascuna d'aquestes paraules com si les hagués escrit jo mateix.
Ara, també et diré que en el fons crec que és una "sort" haver de patir per aquestes "metres" i no per altres altres coses molt pitjors.
I una recomanació, a mi em va bé, comprat una moto i de tant en tant perdre't per alguna carretera, fer un bon esmorzar i amb la calma tornar a les "merdes".
@LluisTorrent bé, els meus moment són al bus/tren per anar/tornar de la feina. 4 hores al dia per a mi tot solet. Vam pensar moltes vegades de marxar més a prop de la feina, però mai ho vam fer. I sonarà molt egoïsta, però aquestes hores són miraculoses, les necessito i m'ajuden a mantenir l'equilibri.
-
De menut no et diuen que la vida d'adult que tindràs, quan seràs tu el pare, consistirà bàsicament en pagar, posar rentaplats, pagar, posar rentadores, pagar, plegar roba... I finalment, pagar.
Però ja deu ser el que fèiem natros amb els nostres papes. La roda que gira.
@dgil ,
Ni q aniries recollint tasses i gots escampats pels racons sense oblidar-te dels de dalt de l'armari
https://mastodont.cat/@mariaballester/113921575178479822 -
@dgil tampoc no he arribat a aquestes alçades, així que no donaré cap consell. A passar-ho com bonament es pugui i a intentar fer-ho el millor que es sap i basta prou, que de vida només n'hi ha una i el premi al pare de l'any ja se'l poden ficar pel cul.
@Comely ah i tant! Sempre he dit que sóc el pitjor pare del món, n'estic segur.
-
@Comely ah i tant! Sempre he dit que sóc el pitjor pare del món, n'estic segur.
@dgil Sense conèixer-te de gaire, n'estic pràcticament segur que n'hi ha de pitjors. Jo mateix no faig massa llarg.