Estic planificant proposar a la família i amics canviar de Signal/Whatsapp/Telegram a #DeltaChat
-
josepgesti@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla Gràcies! M'agrada molt la idea de DeltaChat (jo no tinc coneixements per crear serrvidor propi, però té l'avantatge que es pot configurar, per exemple, amb el correu d'un domini propi). Seguirem remenant...
-
spla@mastodont.catreplied to josepgesti@mastodont.cat last edited by
@josepgesti és el que jo he fet, tinc servidor propi sota domini propi
-
arale_xan@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by arale_xan@mastodont.cat
@spla però amb deltachat el servidor és gmail, que no podria estar més lluny de ser programari lliure. Sobre usabilitat, també em sembla que signal és millor. A deltachat hi ha grups i tot això? I es pot enviar un vídeo a un grup amb 200 persones?
-
spla@mastodont.catreplied to arale_xan@mastodont.cat last edited by
@arale_xan el servidor de Deltachat és chatmail (Postfix, Dovecot...)
Ho sé perquè he instal·lat el servidor chatmail ahir mateix, tot programari lliure: -
annacraix@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla
Ostia ! Que difícil... 🥺
i sense saber gairebé res anglès,
jo diria que impossible!
🤭️ -
spla@mastodont.catreplied to annacraix@mastodont.cat last edited by
@AnnaCraix no, no...això és per si vols instal·lar el teu propi servidor on connectar l'aplicació de DeltaChat.
Només cal instal·lar l'aplicació i res més obrir-la tocar on diu crear perfil.Si tens Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=chat.delta&hl=ca_ES
-
elx@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla has baremat també Matrix.org (lliure i descentralitzat) i SimpleX.chat (sense IDs d'usuari)?
Perquè Jabber imagine que én més "en línia" del que vols i les altres que mencionen a la web de simplex supose que seran pitjors (Session, Briar, Jami i Cwtch)
-
spla@mastodont.catreplied to elx@mastodont.cat last edited by
@elx de Matrix he tingut fins i tot servidor propi. És extraordinàriament lent si t'uneixes a sales d'altres servidors.
Jabber és massa poc amigable per la majoria de gent no habituada.
Les altres que menciones son complicades comparades amb Delta Chat. -
annacraix@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
Osti Merci, @spla.
Ho vaig a provar.El tema és si hi trobaré més de 5 contactes.
-
@AnnaCraix ja veuràs, és molt fàcil. Digues als teus contactes que ho provin també
-
annacraix@mastodont.catreplied to annacraix@mastodont.cat last edited by
@spla de moment NI UN...
-
@AnnaCraix segur, han d'instal·lar Delta Chat i compartir el seu perfil amb tu i tu amb ells