Estic planificant proposar a la família i amics canviar de Signal/Whatsapp/Telegram a #DeltaChat
-
spla@mastodont.catreplied to josepgesti@mastodont.cat last edited by
@josepgesti és el que jo he fet, tinc servidor propi sota domini propi
-
arale_xan@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by arale_xan@mastodont.cat
@spla però amb deltachat el servidor és gmail, que no podria estar més lluny de ser programari lliure. Sobre usabilitat, també em sembla que signal és millor. A deltachat hi ha grups i tot això? I es pot enviar un vídeo a un grup amb 200 persones?
-
spla@mastodont.catreplied to arale_xan@mastodont.cat last edited by
@arale_xan el servidor de Deltachat és chatmail (Postfix, Dovecot...)
Ho sé perquè he instal·lat el servidor chatmail ahir mateix, tot programari lliure: -
annacraix@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla
Ostia ! Que difícil... 🥺
i sense saber gairebé res anglès,
jo diria que impossible!
🤭️ -
spla@mastodont.catreplied to annacraix@mastodont.cat last edited by
@AnnaCraix no, no...això és per si vols instal·lar el teu propi servidor on connectar l'aplicació de DeltaChat.
Només cal instal·lar l'aplicació i res més obrir-la tocar on diu crear perfil.Si tens Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=chat.delta&hl=ca_ES
-
elx@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla has baremat també Matrix.org (lliure i descentralitzat) i SimpleX.chat (sense IDs d'usuari)?
Perquè Jabber imagine que én més "en línia" del que vols i les altres que mencionen a la web de simplex supose que seran pitjors (Session, Briar, Jami i Cwtch)
-
spla@mastodont.catreplied to elx@mastodont.cat last edited by
@elx de Matrix he tingut fins i tot servidor propi. És extraordinàriament lent si t'uneixes a sales d'altres servidors.
Jabber és massa poc amigable per la majoria de gent no habituada.
Les altres que menciones son complicades comparades amb Delta Chat. -
annacraix@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
Osti Merci, @spla.
Ho vaig a provar.El tema és si hi trobaré més de 5 contactes.
-
@AnnaCraix ja veuràs, és molt fàcil. Digues als teus contactes que ho provin també
-
annacraix@mastodont.catreplied to annacraix@mastodont.cat last edited by
@spla de moment NI UN...
-
@AnnaCraix segur, han d'instal·lar Delta Chat i compartir el seu perfil amb tu i tu amb ells