Acaben de desparèixer del meu marcador uns 300 Seguint i 300 Seguidors, de cop!
-
Acaben de desparèixer del meu marcador uns 300 Seguint i 300 Seguidors, de cop!
És normal això @t3rr0rz0n3 @spectrumgirl ?
Abans d'aquest fenòmen paranormal tenia 985 Seguidors i en Seguia la mateixa quantitat. (1-4)
@t3rr0rz0n3 @spectrumgirl Doncs ara mateix, sense una explicació raonable del què ha passat, tenim un problema greu de confiança amb el fedivers.
Des de mastodont.cat i altres instàncies no veieu les dades actualitzadas, encara, suposo.
Mostro captura pantalla actual del meu perfil: m'han desparageut 300 Seguidors i 300 Seguits, ahir a la matinada.
-
@t3rr0rz0n3 @spectrumgirl Doncs ara mateix, sense una explicació raonable del què ha passat, tenim un problema greu de confiança amb el fedivers.
Des de mastodont.cat i altres instàncies no veieu les dades actualitzadas, encara, suposo.
Mostro captura pantalla actual del meu perfil: m'han desparageut 300 Seguidors i 300 Seguits, ahir a la matinada.
Doncs com apuntava en @xavier podria ser que el problema sigui a Mastodon.Social perquè els Seguidors i Seguint que m'han "desaparegut" son tots de mastodon.social pel que veig.
Ara cal saber quin és el motiu. (3-4) @t3rr0rz0n3
-
Doncs com apuntava en @xavier podria ser que el problema sigui a Mastodon.Social perquè els Seguidors i Seguint que m'han "desaparegut" son tots de mastodon.social pel que veig.
Ara cal saber quin és el motiu. (3-4) @t3rr0rz0n3
@altaveu @xavier @t3rr0rz0n3 així que realment no han "desaparegut" però al no poder establir connexió, per la raó que siga, no els llista. Quan es pugui recuperar la connexió entre ambdós servidors supose que tot tornarà a la normalitat.
Això també explica perquè des d'altres servidors si veiem tots els teu seguidors incloent els de mastodon.social. -
@altaveu @xavier @t3rr0rz0n3 així que realment no han "desaparegut" però al no poder establir connexió, per la raó que siga, no els llista. Quan es pugui recuperar la connexió entre ambdós servidors supose que tot tornarà a la normalitat.
Això també explica perquè des d'altres servidors si veiem tots els teu seguidors incloent els de mastodon.social.@Dani No és una qüestió de "connexió" entre els dos servidors/instàncies. Ho he intetat explicar al tut (4-4) adalt. @t3rr0rz0n3
-
@Dani No és una qüestió de "connexió" entre els dos servidors/instàncies. Ho he intetat explicar al tut (4-4) adalt. @t3rr0rz0n3
@altaveu @t3rr0rz0n3 t'he contestat abans de que acabares el fil.
-
@altaveu @t3rr0rz0n3 t'he contestat abans de que acabares el fil.
@Dani Cap problema, merci per l'interés! @t3rr0rz0n3
-
@Dani Cap problema, merci per l'interés! @t3rr0rz0n3
-
@Caelumtangi Tots no però molts sí. Gràcies a tenir una document de text amb una "còpia" de la llista els puc tornar a segiur fàcilment els que en formaven part.
El que no sé és per què els he deixat de seguir i ells a mi. Ha estat algo automàtic i de cop que no he fet jo.
-
@Caelumtangi Tots no però molts sí. Gràcies a tenir una document de text amb una "còpia" de la llista els puc tornar a segiur fàcilment els que en formaven part.
El que no sé és per què els he deixat de seguir i ells a mi. Ha estat algo automàtic i de cop que no he fet jo.
@altaveu D'acord. Desconec què t'ha succeït perquè no uso llistes, però em sona que un pot activar i amagar les publicacions dels seguits d'una llista, però suposo que això no condueix el problema de no veure'ls en el teu "marcador/número" de seguidors...Ja ens diràs (si vols) si ho esbrines.
@Dani @t3rr0rz0n3 -
@altaveu D'acord. Desconec què t'ha succeït perquè no uso llistes, però em sona que un pot activar i amagar les publicacions dels seguits d'una llista, però suposo que això no condueix el problema de no veure'ls en el teu "marcador/número" de seguidors...Ja ens diràs (si vols) si ho esbrines.
@Dani @t3rr0rz0n3@Caelumtangi No és això què dius d'"amagar les publicacions" de les llistes. És que els he deixat de seguir i m'han deixat de seguir automàticament per un motiu desconegut.
-
@Caelumtangi No és això què dius d'"amagar les publicacions" de les llistes. És que els he deixat de seguir i m'han deixat de seguir automàticament per un motiu desconegut.
@altaveu Sí, entenc. Només se m'acut com a última alternativa, que dins a configuració "Seguits i Seguidors" també existeix una casella que en activar-la pots eleminar tot un llistat de seguidors (seleccionada prèviament) + eliminar els seguidors dels dominis seleccionats.
@Dani @t3rr0rz0n3