ahir vaig començar a casa a fer un matxembrat (encadellat) d'exercicis per enfortir els ossos i ostitú quines agulletes, no puc ni riure
-
ahir vaig començar a casa a fer un matxembrat (encadellat) d'exercicis per enfortir els ossos i ostitú quines agulletes, no puc ni riure
-
@Caelumtangi
vaaaaaaa!!!, ànim!!!
#sarafentbrago -
@Caelumtangi
vaaaaaaa!!!, ànim!!!
#sarafentbrago@nan sí
només vull enfortir, que tanta humitat i pluja m'ha fet molt mal aquest any!
-
@Caelumtangi bon dia sara, aviu
sense
que no toca
Ànim amb les agulletes, ja saps, no hi mal que cent anys duri... -
@nan sí
només vull enfortir, que tanta humitat i pluja m'ha fet molt mal aquest any!
@Caelumtangi
sempre va bé, exercicis en gomes elàstiques O coses així en el teu pes van molt bé.
-
@Caelumtangi
sempre va bé, exercicis en gomes elàstiques O coses així en el teu pes van molt bé.
@nan sí, el fisio m'ho feia fer lo de les gomes elàstiques i crec que em varen créixer els braços encara més
-
@Caelumtangi bon dia sara, aviu
sense
que no toca
Ànim amb les agulletes, ja saps, no hi mal que cent anys duri...@Max_Headroom Bon dia! aix sí, he abandonat els
!
Ja passaran les agulletesestic en forma, però necessito fer una mica d'exercici, la meva feina és d'estar asseguda...
️
-
@Max_Headroom Bon dia! aix sí, he abandonat els
!
Ja passaran les agulletesestic en forma, però necessito fer una mica d'exercici, la meva feina és d'estar asseguda...
️
@Caelumtangi @Max_Headroom doncs conec un lloc on estas 8h fent exercici físic, si vols et passo el link.
-
@Caelumtangi @Max_Headroom doncs conec un lloc on estas 8h fent exercici físic, si vols et passo el link.
@VallesaNorteny i aquest link és del teu lloc laboral
@Max_Headroom
-
@VallesaNorteny i aquest link és del teu lloc laboral
@Max_Headroom
@Caelumtangi @Max_Headroom podria ser...
-
@Caelumtangi @Max_Headroom podria ser...
@VallesaNorteny era broma! quin és aquest link i què fan? @Max_Headroom
-
@VallesaNorteny era broma! quin és aquest link i què fan? @Max_Headroom
@Caelumtangi @Max_Headroom era el link de la meva feina...