Sovint penso que conec més el que succeeix a tot Barcelona —que no hi visc— que no pas la "meva" ciutat.
-
Sovint penso que conec més el que succeeix a tot Barcelona —que no hi visc— que no pas la "meva" ciutat.
Ja no sé on visc quan entro a les xarxes socials.
#Pensaments -
Ja no sé on visc quan entro a les xarxes socials.
#Pensaments@Caelumtangi Amb el ciberespai ja passa això... D'altra banda és una forma fantàstica de desarrelar-nos. La paradoxa de les mal anomenades xarxes socials. Et tanques a casa, millor dit a uns quants cm2 de pantalla, per a obrir-te al món.
-
@Caelumtangi Amb el ciberespai ja passa això... D'altra banda és una forma fantàstica de desarrelar-nos. La paradoxa de les mal anomenades xarxes socials. Et tanques a casa, millor dit a uns quants cm2 de pantalla, per a obrir-te al món.
@CarlesB Bé, de fet ho dic més per la visió centralista dels mitjans + xarxes... sóc més de pensar que el món exterior es coneix millor sense la pantalla
️
Editat: Diguem-ne, que d'una manera t'obre el món i l'altre te'l perds, i això si la realitat que se't mostra, no sigui fake... -
@CarlesB Bé, de fet ho dic més per la visió centralista dels mitjans + xarxes... sóc més de pensar que el món exterior es coneix millor sense la pantalla
️
Editat: Diguem-ne, que d'una manera t'obre el món i l'altre te'l perds, i això si la realitat que se't mostra, no sigui fake...@Caelumtangi @CarlesB Penso que no. Tan sols has de veure els TN TV3 quan donen notícies que ben bé tan sols interessa al que viuen a Barcelona. Donen quan una persona fa un pet i no donen la quantitat de coses que passen a la resta del territori. És centralisme de manual. -
@Caelumtangi @CarlesB Penso que no. Tan sols has de veure els TN TV3 quan donen notícies que ben bé tan sols interessa al que viuen a Barcelona. Donen quan una persona fa un pet i no donen la quantitat de coses que passen a la resta del territori. És centralisme de manual.
@joanetdelculestret
! És el que he dit en el tut inicial, que només surten notícies de BCN.
@CarlesB