Bon dia!
-
@spla Que fort que la pol·lució de Barcelona i rodalies arrivi fins a les valls del Pirineu vora Camprodon.
@Rierol @spla Osona acostuma a tenir màxims de contaminació propis en aquesta època per la indústria porcina, les estufes de llenya i la manca de ventilació que propicien les situacions anticiclòniques. El mapa no té gaire resolució, però més que polució de Barcelona que va cap al nord, pots estar veient simplement la C-17 (de fet algú altre ha posat un mapa on es veu que el vent, feble, ve del nord)
-
@Rierol @spla Osona acostuma a tenir màxims de contaminació propis en aquesta època per la indústria porcina, les estufes de llenya i la manca de ventilació que propicien les situacions anticiclòniques. El mapa no té gaire resolució, però més que polució de Barcelona que va cap al nord, pots estar veient simplement la C-17 (de fet algú altre ha posat un mapa on es veu que el vent, feble, ve del nord)
-
C caelumtangi@mastodont.cat shared this topic
-
Bon dia!
Ahir vespre vaig veure el cel brut. Efectivament, la qualitat del aire és nociva a Lleida i Barcelona i rodalies.Hola, on veus aquest mapa?
-
Hola, on veus aquest mapa?
@ssanf01 és l'app Temps de iOS
-
Bon dia!
Ahir vespre vaig veure el cel brut. Efectivament, la qualitat del aire és nociva a Lleida i Barcelona i rodalies.@spla
I a tarragona ara que han ences la nova devoradora de brossa de barcelonins, no? Quina conya tenen aquests catalanets de grafica per taxa. -
Bon dia!
Ahir vespre vaig veure el cel brut. Efectivament, la qualitat del aire és nociva a Lleida i Barcelona i rodalies.@spla Aquests dies ho veia des del Farell o des de Puiggraciós i en la mida que no fa vent ni plou va augmentant la sensació de viure dins una boira infecta.
-
Bon dia!
Ahir vespre vaig veure el cel brut. Efectivament, la qualitat del aire és nociva a Lleida i Barcelona i rodalies.This post is deleted! -
@spla Aquests dies ho veia des del Farell o des de Puiggraciós i en la mida que no fa vent ni plou va augmentant la sensació de viure dins una boira infecta.
@iberwalker això mateix, boira infecta 🫤
-
This post is deleted!
@nan sembla que sí
-
@nan sembla que sí