Els servidors ActivityPub re intenten enviar les seves activitats a altres servidors quan aquests, pel motiu que sigui, no responen.
-
Els servidors ActivityPub re intenten enviar les seves activitats a altres servidors quan aquests, pel motiu que sigui, no responen.
He obtingut de chatGPT una taula on diu quines activitats han de re intentar enviar-se sí o sí i quines no cal. No he trobat aquesta informació enlloc més, em sorprèn que chatGPT la tingui.
M'anirà molt bé per a millorar el codi del servidor #appy. -
He obtingut de chatGPT una taula on diu quines activitats han de re intentar enviar-se sí o sí i quines no cal. No he trobat aquesta informació enlloc més, em sorprèn que chatGPT la tingui.
M'anirà molt bé per a millorar el codi del servidor #appy.@spla quan passen aquestes coses pot ser perfectament que s'ho hagi inventat tot. Ho fa sovint, i amb tanta propietat que no t'adones que t'està mentint fins que no ho proves.
-
@spla quan passen aquestes coses pot ser perfectament que s'ho hagi inventat tot. Ho fa sovint, i amb tanta propietat que no t'adones que t'està mentint fins que no ho proves.
@marcmc ho sé però té molta lògica tot el que diu en aquest cas.