Ara us veig molt eufòrics;
-
sapigueu que quan tots torneu a la feina el dimarts 22,
jo aquest dia també me l'he agafat de festa per recuperar-me de tota la Setmana Santa.
Val més prevenir i començar la setmana un dimecres.
Per més consells, ja sabeu
I recordeu 23, Sant Jordi -
jo aquest dia també me l'he agafat de festa per recuperar-me de tota la Setmana Santa.
I recordeu 23, Sant Jordi@Caelumtangi Jo no torno fins dilluns 28, mira tuuu que bé.
-
I recordeu 23, Sant Jordi@Caelumtangi (llegir els tres "no" amb cantarella Do, Mi, Re) no, no, no...!!! jo el dimarts 22 continuaré sense treballar...
Divina Jubilació...!!!EDITO: com llegir la cantarella dels "no"
-
@Caelumtangi Jo no torno fins dilluns 28, mira tuuu que bé.
@ArenseJurado marxes de càmping, no?
!!! que ho gaudeixis molt!
-
@Caelumtangi (llegir els tres "no" amb cantarella Do, Mi, Re) no, no, no...!!! jo el dimarts 22 continuaré sense treballar...
Divina Jubilació...!!!EDITO: com llegir la cantarella dels "no"
@Max_Headroom
ja ho sé!
he escrit aquest tut, per pur divertiment sense mala fe, és que porto tota la setmana sentint al meu entorn: "tinc 10 dies de vacances i bla bla bla"! -
@Max_Headroom
ja ho sé!
he escrit aquest tut, per pur divertiment sense mala fe, és que porto tota la setmana sentint al meu entorn: "tinc 10 dies de vacances i bla bla bla"!@Caelumtangi ha ha ha ha ha...!!! jo també, sense "mala castanya", només per riure
NOTA: Substituir a voluntat "castanya" per "llet", segons ho vulgueu més o menys pujat de to...