Algú sap d'un estudi científic que demostri que com més car i luxós és un automòbil, més augmenta el menyspreu del seu conductor cap als altres, cap a les normes de circulació i cap a la bona educació i comportament cívic?
-
Algú sap d'un estudi científic que demostri que com més car i luxós és un automòbil, més augmenta el menyspreu del seu conductor cap als altres, cap a les normes de circulació i cap a la bona educació i comportament cívic?
P.D. la comprovació empírica ja la tinc, gràcies.
-
M max_headroom@mastodont.cat shared this topic
-
P.D. la comprovació empírica ja la tinc, gràcies.
@tandem01 jo també tinc la comprovació empírica, potser si hi ha molta més gent que tingui la "comprovació empírica" i les ajuntem totes, obtindríem un estudi...
-
@tandem01 jo també tinc la comprovació empírica, potser si hi ha molta més gent que tingui la "comprovació empírica" i les ajuntem totes, obtindríem un estudi...
@Max_Headroom @tandem01
Deixeu-me que em posi tiquis-miquis.
Correlació no és causalitat. Sabeu a què em refereixo?
Ja que citem el mètode científic val la pena l'apliquem encara que no haguem trobat l'estudi. -
@Max_Headroom @tandem01
Deixeu-me que em posi tiquis-miquis.
Correlació no és causalitat. Sabeu a què em refereixo?
Ja que citem el mètode científic val la pena l'apliquem encara que no haguem trobat l'estudi.@jordiCasas @Max_Headroom @tandem01 Un moment: per què dieu "car i luxós" en comptes de BMW?
-
@jordiCasas @Max_Headroom @tandem01 Un moment: per què dieu "car i luxós" en comptes de BMW?
@tmallafre
Potser per Mercedes, Audi, Jaguar, Porsche...?
Tot i que aquesta "correlació" no és dona sempre, sempre existeixen les "honroses excepcions" , sí que sembla estar bastant generalitzadajo mateix, sense anar més lluny, condueixo un cotxe elèctric d'una conegudíssima marca, però en ser el segon de la "gamma" començant per la cua només soc "una mica capullu" al volant...
Continua...
-
@tmallafre
Potser per Mercedes, Audi, Jaguar, Porsche...?
Tot i que aquesta "correlació" no és dona sempre, sempre existeixen les "honroses excepcions" , sí que sembla estar bastant generalitzadajo mateix, sense anar més lluny, condueixo un cotxe elèctric d'una conegudíssima marca, però en ser el segon de la "gamma" començant per la cua només soc "una mica capullu" al volant...
Continua...
...evidentment, això és broma perquè la excepció al fenomen solen ser els cotxes elèctrics (he dit "solen ser", no "són")
@jordiCasas @tandem01 -
...evidentment, això és broma perquè la excepció al fenomen solen ser els cotxes elèctrics (he dit "solen ser", no "són")
@jordiCasas @tandem01@Max_Headroom @tmallafre @tandem01
Aviam. Accepto la correlació, nego la causalitat.️ Correlaciò entre les variables incívic/a i conductor/a de cotxe de gama alta, CERT
En llenguatge natural, entre els conductors de gama alta hi ha més proporció d'incívics que a la població general️ Si gama alta aleshores incívic, FALS
. Caldria demostrar la causalitat i no hi és, és evident. En @Max_Headroom n'és el contraexemple
Aquests estereotips miro de no reforçar-los.