Tenía una #BMW R 1200 R que vaig haver de vendre la tardor passada.
-
Tenía una #BMW R 1200 R que vaig haver de vendre la tardor passada. Ara m'estava mirant la R12 (pràcticament el mateix motor), però una amiga em va dir fa dos dies que és de "cincuentón"
Buscaré un altre R 1200 R
#CincuentonLifeStyle -
Tenía una #BMW R 1200 R que vaig haver de vendre la tardor passada. Ara m'estava mirant la R12 (pràcticament el mateix motor), però una amiga em va dir fa dos dies que és de "cincuentón"
Buscaré un altre R 1200 R
#CincuentonLifeStyle@raulmagdalena o busca una altra amiga...
-
@raulmagdalena o busca una altra amiga...
@tandem01
NO, no és de "cincuentón", és una moto amb "look retro", a molta gent jove els agrada aquest "look", potser la teva "amiga" no sigui d'"aquesta corda" i és molt respectable, però cal que no "prejudici" una moto per el seu "look", si un cas podria dir que és de persona de 95 anys, perquè tè un "look" dels anys cinquanta...
@raulmagdalena -
@tandem01
NO, no és de "cincuentón", és una moto amb "look retro", a molta gent jove els agrada aquest "look", potser la teva "amiga" no sigui d'"aquesta corda" i és molt respectable, però cal que no "prejudici" una moto per el seu "look", si un cas podria dir que és de persona de 95 anys, perquè tè un "look" dels anys cinquanta...
@raulmagdalena@Max_Headroom @tandem01 sí, però te raó en que, gairebé sempre, la condueixen "cincuentones"
-
@Max_Headroom @tandem01 sí, però te raó en que, gairebé sempre, la condueixen "cincuentones"
@raulmagdalena
En què us baseu per fer aquesta afirmació? hi ha alguna estadística seriosa al respecte o és només una opinió esbiaixada per el "look" de la moto?
@tandem01 -
@raulmagdalena
En què us baseu per fer aquesta afirmació? hi ha alguna estadística seriosa al respecte o és només una opinió esbiaixada per el "look" de la moto?
@tandem01@Max_Headroom @tandem01 experiencia visual personal, no porto els comptes, però.
El fet que jo ho sigui, de "cincuenton", suma. -
@Max_Headroom @tandem01 experiencia visual personal, no porto els comptes, però.
El fet que jo ho sigui, de "cincuenton", suma.