Sempre m,han encuriosit, les relacions humanes, les de utilitat, afinitat, capacitació, validesa o les simplement abstractes i individuals que busquen aquell punt de reflexió, i tot i així quasi tothom amaga part de les seves creences i pors, per no se...
-
Sempre m,han encuriosit, les relacions humanes, les de utilitat, afinitat, capacitació, validesa o les simplement abstractes i individuals que busquen aquell punt de reflexió, i tot i així quasi tothom amaga part de les seves creences i pors, per no ser qüestionat en els seus fins o en els seus mètodes,🫠, la humanitat es fomenta en aixó però si tots tenim el cor a l,armari segur que es fa amic dels curcons.
-
Sempre m,han encuriosit, les relacions humanes, les de utilitat, afinitat, capacitació, validesa o les simplement abstractes i individuals que busquen aquell punt de reflexió, i tot i així quasi tothom amaga part de les seves creences i pors, per no ser qüestionat en els seus fins o en els seus mètodes,🫠, la humanitat es fomenta en aixó però si tots tenim el cor a l,armari segur que es fa amic dels curcons.
@Kaiz Penso que impliquen varis factors...la societat ens porta constantment a ser prejutjats (tan implícitament com explicita)sinó opines igual que la massa/grup o algú amb cert lideratgeTambé existeix una línia molt fina entre privacitat o "amagar-se".No és el mateix,amagar coses/creences teves personals per desconfiança a l'altri, que no dir-les perquè no vols donar certa informació on la puguin utilitzar a la teva contra, o simplement,perquè ets una persona reservada amb la teva vida privada
-
@Kaiz Penso que impliquen varis factors...la societat ens porta constantment a ser prejutjats (tan implícitament com explicita)sinó opines igual que la massa/grup o algú amb cert lideratgeTambé existeix una línia molt fina entre privacitat o "amagar-se".No és el mateix,amagar coses/creences teves personals per desconfiança a l'altri, que no dir-les perquè no vols donar certa informació on la puguin utilitzar a la teva contra, o simplement,perquè ets una persona reservada amb la teva vida privada
@Caelumtangi
Sempre he acceptat que si algú no vol parlar d,algo, es correcte, però la pregunta emana quan a un entorn no es pot parlar d,alguna cosa concreta, no pas per un individu, i la raó pq aquest entorn ho veta. -
@Caelumtangi
Sempre he acceptat que si algú no vol parlar d,algo, es correcte, però la pregunta emana quan a un entorn no es pot parlar d,alguna cosa concreta, no pas per un individu, i la raó pq aquest entorn ho veta.@Kaiz @Caelumtangi interessant...hi han entorns socials que ho penses com ells ho eres jutjat i això fa deixar d'escoltar i debatre normalment moltes coses que seria molt sa parlar les després les pors,inseguretats...no se,jo sempre he sigut molt obert i ara cada cop menys.
-
@Kaiz @Caelumtangi interessant...hi han entorns socials que ho penses com ells ho eres jutjat i això fa deixar d'escoltar i debatre normalment moltes coses que seria molt sa parlar les després les pors,inseguretats...no se,jo sempre he sigut molt obert i ara cada cop menys.
@nan @Kaiz Sí. A mi personalment no em costa donar la meva opinió o mostrar les meves pors perquè ja parteixo de la base que estic oberta a tot + aprendre dels altres i quan cal rectificar ho faig. També m'agrada veure'm que avanço/evoluciono (persona/pensament) una mica cada dia, això m'omple molt.
Entenc que potser a les persones els hi fa por exposar-se a les xarxes socials i segons què guardar-se la seva opinió/reflexió perquè la troben massa personal, cadascú és diferent. -
@Caelumtangi
Sempre he acceptat que si algú no vol parlar d,algo, es correcte, però la pregunta emana quan a un entorn no es pot parlar d,alguna cosa concreta, no pas per un individu, i la raó pq aquest entorn ho veta.@Kaiz penso que si el mateix entorn ho veta, és perquè encara no s'està preparat per parlar-ne, no parlo només d'una qüestió mental sinó sociològica.