Hola, com estic cansat de tot doncs m'he fet un altre perfil on parlo en el meu idioma, estic cansat de fer cap esforç, em poder seguir pero dic el mateix que aquí amb millor expressió.
-
Hola, com estic cansat de tot doncs m'he fet un altre perfil on parlo en el meu idioma, estic cansat de fer cap esforç, em poder seguir pero dic el mateix que aquí amb millor expressió. I ja estaría.
-
Hola, com estic cansat de tot doncs m'he fet un altre perfil on parlo en el meu idioma, estic cansat de fer cap esforç, em poder seguir pero dic el mateix que aquí amb millor expressió. I ja estaría.
@VallesaNorteny potser em manca context, la qüestió és que no acabo d'entendre el teu "tut"
️, perdona
.
Deixaràs d'escriure en aquest "perfil"?
Podrem saber quin és el teu nou perfil per poder continuar seguint-te?
El teu primer idioma no és el català? perquè t'he de dir que no ho sembla, t'expresses molt i molt bé en català. -
@VallesaNorteny potser em manca context, la qüestió és que no acabo d'entendre el teu "tut"
️, perdona
.
Deixaràs d'escriure en aquest "perfil"?
Podrem saber quin és el teu nou perfil per poder continuar seguint-te?
El teu primer idioma no és el català? perquè t'he de dir que no ho sembla, t'expresses molt i molt bé en català.This post is deleted!