Repassem; camí de casa fins arribar a comprar dos panets de Viena per sopar:
-
@victormario @Caelumtangi jo en el que confiava era en una vivència súper però deu estar a la secció de congelats i a mi m'agraden les coses fresques.
@vmateusimeon a mi també! a la secció de congelats DIUEN que et pots enamorar @victormario
-
@vmateusimeon a mi també! a la secció de congelats DIUEN que et pots enamorar @victormario
@Caelumtangi @victormario ai, uix; no sabia pas que fos tan fred l'amor.
-
Bonus si heu arribat fins aquí
-Si bulliu aigua dins d'una olla, poseu-li una cullera de fusta dins, així l'aigua mai vessarà.
Fi.
@Caelumtangi he arribat fins a:
"Bonus si heu arribat fins aquí
-Si bulliu aigua dins d'una olla, poseu-li una cullera de fusta dins, així l'aigua mai vessarà.
Fi."
i...
-
@Caelumtangi he arribat fins a:
"Bonus si heu arribat fins aquí
Fi."
i...
-
@Caelumtangi @victormario ai, uix; no sabia pas que fos tan fred l'amor.
@vmateusimeon mans i peus freds, cor calent!
@victormario
-
@Max_Headroom Veig que m'has entès!
-
Fi.
@Caelumtangi
Central nuclear retro futurista, amb cuera de fusta per evitar fugues. -
@Caelumtangi
Central nuclear retro futurista, amb cuera de fusta per evitar fugues.@avore_mem Wow!
-
Fi.
@Caelumtangi Déu n'hi doooo. Ben resumit, i ben completet.
Però com diuen els Figa Flawas: "Suau, suau, mare meva quin cacau". -
@Caelumtangi Déu n'hi doooo. Ben resumit, i ben completet.
Però com diuen els Figa Flawas: "Suau, suau, mare meva quin cacau".@ArenseJurado Sí, un bon cacao provocat per les èlits! i no em penso pas preocupar i obsessionar absolutament per res! A gaudir del divendres!
-
@ArenseJurado Sí, un bon cacao provocat per les èlits! i no em penso pas preocupar i obsessionar absolutament per res! A gaudir del divendres!
@Caelumtangi El mateix. Jo m'he preparat? Sí, però ara per ara visc al dia. Tant de bo no passi res.
-
@Caelumtangi El mateix. Jo m'he preparat? Sí, però ara per ara visc al dia. Tant de bo no passi res.
@ArenseJurado Correcte!