M'auré d'apresentar un altre cop a la selectibitat .
-
D'acord, és una broma, prou. -
D'acord, és una broma, prou.@Caelumtangi És curiós, la recordo molt poc.
-
@Caelumtangi És curiós, la recordo molt poc.
@CarmePont crec que la sele no hauria d'existir, però és una opinió que no agrada gaire
️
(El tut fa referència a la notícia d'avui sobre la valoració i correcció de les faltes d' ortografia) -
@CarmePont crec que la sele no hauria d'existir, però és una opinió que no agrada gaire
️
(El tut fa referència a la notícia d'avui sobre la valoració i correcció de les faltes d' ortografia)@Caelumtangi Totes hem passat per això, quan ets estudiant ja no et ve d’un examen. No em vaig sentir pressionada. Només acabar em vaig posar pel carnet de conduir.
-
️
(El tut fa referència a la notícia d'avui sobre la valoració i correcció de les faltes d' ortografia)@Caelumtangi @CarmePont és igual si per treballar volen experiència no que se sàpiga escriure.
-
@Caelumtangi Totes hem passat per això, quan ets estudiant ja no et ve d’un examen. No em vaig sentir pressionada. Només acabar em vaig posar pel carnet de conduir.
@CarmePont de fet no ho deia pas pel que un ho pugui passar malament (nervis, quedar-se en blanc a l'examen, pressió per la nota final i no poder entrar a la Uni...etc) a mi m'agradaria més que totes les universitats tinguéssin les seves pròpies proves d'accés amb el seu temari.
-
@CarmePont de fet no ho deia pas pel que un ho pugui passar malament (nervis, quedar-se en blanc a l'examen, pressió per la nota final i no poder entrar a la Uni...etc) a mi m'agradaria més que totes les universitats tinguéssin les seves pròpies proves d'accés amb el seu temari.
@Caelumtangi @CarmePont En tot cas és un sistema profundament injust en comptar-se les notes del batxillerat, notes atorgades per milers de professors diferents amb milers de criteris diferents i, per tant, no homologables.
-
@Caelumtangi @CarmePont En tot cas és un sistema profundament injust en comptar-se les notes del batxillerat, notes atorgades per milers de professors diferents amb milers de criteris diferents i, per tant, no homologables.
@CarlesB sí, ,sovint existeix diferència, amb el que un sap i la nota que l'hi posen depenent d'on estudiïs.
@CarmePont