M'encanta aquest mem pq pica fort als ous del nacionalisme espanyol, forjat entorn les llegendes medievals i el cristianisme per tapar el racisme i la islamofóbia espanyolista.
-
M'encanta aquest mem pq pica fort als ous del nacionalisme espanyol, forjat entorn les llegendes medievals i el cristianisme per tapar el racisme i la islamofóbia espanyolista.
-
davidsegarra@mastodont.catreplied to jordivallcarca@mastodon.social last edited by
Com aquest per als grupuscles nazis a Catalunya...
-
davidsegarra@mastodont.catreplied to davidsegarra@mastodont.cat last edited by
@JordiVallcarca I aquest per a blavers catalans i valencians...
-
davidsegarra@mastodont.catreplied to davidsegarra@mastodont.cat last edited by
@JordiVallcarca Altra pals nasis 33 i urriulistes...
-
jordivallcarca@mastodon.socialreplied to davidsegarra@mastodont.cat last edited by
Ja m'ho semblava que aquests tuts resposta venien amb una imatge. Malauradament continuo sense poder veure-les des de Mastodont.social
@splaHa estat gràcies a Pixelfed que ho he pogut veure. Et poso les captures, no es veuen les imatges senceres però. Son bonissims tots.
Per cert el mem de catalans i blavers ja l'havia compartit dies abans https://mastodon.social/@JordiVallcarca/113838830853265049
-
spla@mastodont.catreplied to jordivallcarca@mastodon.social last edited by
@JordiVallcarca des de mastodon.social veig que les imatges de mastodont.cat arriben perfectament
-
jordivallcarca@mastodon.socialreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla @davidsegarra si les imatges dels tuts si, son les de les respostes les que no arriben.
-
@JordiVallcarca sí que arriben, mira aquesta que he fet ara
-
jordivallcarca@mastodon.socialreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla @davidsegarra
Veig...no sé...jo continuo sense veure les respostes amb imatge dels comptes .catI lo curiós és que veig la teva foto...
Oita: -
@JordiVallcarca doncs no sé el motiu, el que em deixa tranquil és que mastodon.social las rep, processa i mostra que l'altre dia quan m'ho vas dir no ho feia en cap cas @davidsegarra