Això de les escombraries a #Girona no s'acabarà fins que no tractin als veïns incívics com als delinqüents que llencen pneumàtics al mig del bosc...
-
Això de les escombraries a #Girona no s'acabarà fins que no tractin als veïns incívics com als delinqüents que llencen pneumàtics al mig del bosc...
-
@MartiKarreras no sé a tu, però que d'un any per l'altre en un petit negoci s'apugi i es TRIPLIQUI la taxa pel servei de recollida, transport i tractament de residus de l'exercici 2025 d'escombraries, sense generar el que ells es pensen, i que l'hagis de portar tu mateix al contenidor...val més que em calli.
Editat: Has tocat un tema molt sensible -
@MartiKarreras no sé a tu, però que d'un any per l'altre en un petit negoci s'apugi i es TRIPLIQUI la taxa pel servei de recollida, transport i tractament de residus de l'exercici 2025 d'escombraries, sense generar el que ells es pensen, i que l'hagis de portar tu mateix al contenidor...val més que em calli.
Editat: Has tocat un tema molt sensible@Caelumtangi a cadascú la seva responsabilitat...
Fa uns anys, les AV de la @CAVGirona haurien fet campanya per aconseguir que els veïns col.laboressin a fer-ho correctament com a principals interessats...sense deixar de ser crítics i exigents amb l'administració i l'empresa. -
Editat: Has tocat un tema molt sensible@Caelumtangi @MartiKarreras però una cosa no treu l’altre, fa falta ser uns porcs?
-
@Caelumtangi @MartiKarreras però una cosa no treu l’altre, fa falta ser uns porcs?
@nandeth @MartiKarreras
És un tema delicat, ampli i amb molts serrells. Incívics sempre n'hi haurà. -
@Caelumtangi a cadascú la seva responsabilitat...
Fa uns anys, les AV de la @CAVGirona haurien fet campanya per aconseguir que els veïns col.laboressin a fer-ho correctament com a principals interessats...sense deixar de ser crítics i exigents amb l'administració i l'empresa.@MartiKarreras Sí, oi tant!, cadascú amb la seva responsabilitat, a condició que, no sigui una presa de pèl…
-
@nandeth @MartiKarreras
És un tema delicat, ampli i amb molts serrells. Incívics sempre n'hi haurà.@Caelumtangi @MartiKarreras a veure, tampoc tant. S’ha pujat la taxa a tots els municipis per una directiva europea que indica que el preu íntegre del servei s’ha de facturar al usuari (no com ara que part ho pagaven els Ajuntaments del pressupostos), que a Girona han decidit posar contenidors intel·ligents que fallen més que una escopeta de fira és algo que s’ha de reclamar, però d’aquí a fer “boicot” llençant la merda a qualsevol lloc…
i visc en un poble on passem a pagar gairebé 400€.
-
@Caelumtangi @MartiKarreras a veure, tampoc tant. S’ha pujat la taxa a tots els municipis per una directiva europea que indica que el preu íntegre del servei s’ha de facturar al usuari (no com ara que part ho pagaven els Ajuntaments del pressupostos), que a Girona han decidit posar contenidors intel·ligents que fallen més que una escopeta de fira és algo que s’ha de reclamar, però d’aquí a fer “boicot” llençant la merda a qualsevol lloc…
i visc en un poble on passem a pagar gairebé 400€.
@nandeth Jo no sóc , penso que ho faig bé
️
Però em sembla molt bé que existeixi crítica social de tot. Sí, com usuari estic al corrent, em queixo més de la pujada (€) excessiva (el triple) a petites empreses que ni de lluny, generen les escombraries que ells et diuen: paper, cartró, orgànic, restes/M2 local... Entre d'altres, que no vull entrar en detall, perquè es podria convertir en un debat etern de punts de vista molt oposats (segurament).
@MartiKarreras