Per què a l’aeroport de Barcelona no es pot sobrevolar Gavà mar i per contra, a Heathrow, sobrevolen Windsor i el seu castell reial a només uns 300 metres?
-
Per què a l’aeroport de Barcelona no es pot sobrevolar Gavà mar i per contra, a Heathrow, sobrevolen Windsor i el seu castell reial a només uns 300 metres?
No té cap sentit allargar la pista de mar o fer-ne una de nova si abans no s’ha aprofitat al màxim la pista llarga i insonoritzat els edificis veïns
#QuiProdest #malversació -
No té cap sentit allargar la pista de mar o fer-ne una de nova si abans no s’ha aprofitat al màxim la pista llarga i insonoritzat els edificis veïns
#QuiProdest #malversació@jordiipa el aeroport ja hi era quan van construir tot el que hi ha al voltant, i la gent que va comprar sabien perfectament que per allí hi passen avions en aproximació al Prat... ve a ser com si jo em comprés un pis al mig d'un polígon industrial i després peotestés perquè hi passen camions... cal ser molt curt de gambals o molt galtes o les dues coses 🤬
-
@jordiipa el aeroport ja hi era quan van construir tot el que hi ha al voltant, i la gent que va comprar sabien perfectament que per allí hi passen avions en aproximació al Prat... ve a ser com si jo em comprés un pis al mig d'un polígon industrial i després peotestés perquè hi passen camions... cal ser molt curt de gambals o molt galtes o les dues coses 🤬
@Max_Headroom exactament!
Per això em flipa tant que per a Gavà mar, que com bé dius van venir després, no facin el que sí es fa a Heathrow i Windsor
No crec que hi hagi cap argument lògic per a no sortir per la pista de la T2 o eliminar la giragonsa de la pista de mar