Estic fent una volta pel sud-oest de França.
-
Estic fent una volta pel sud-oest de França. He estat a França innumerables vegades i sempre he estat ben tractat. Fins i tot considero que tenen un grau extra de politesse que de vegades falta al nostre país. Em sorprèn la fama que els francesos tenen a casa nostra d'estirats i antipàtics.
-
Estic fent una volta pel sud-oest de França. He estat a França innumerables vegades i sempre he estat ben tractat. Fins i tot considero que tenen un grau extra de politesse que de vegades falta al nostre país. Em sorprèn la fama que els francesos tenen a casa nostra d'estirats i antipàtics.
A Alemanya fa anys, a un biergarten a la vora del Rhin vaig asseure'm a fer una cervesa. El cambrer em va despatxar en anglès. A una taula propera un espanyol esbroncava al mateix cambrer perquè no entenia castellà. El cambrer li deia que el podia atendre en anglès però l'espanyol no en sabia i el continuava esbroncant. Al final el cambrer el va engegar a dida. L'espanyol deu pensar que els alemanys són uns grollers, orgullosos i ignorants.
Vés per on. -
M max_headroom@mastodont.cat shared this topic