1️⃣ de 2️⃣
-
1️⃣ de 2️⃣
Els de la CCMA són bastant (molt) pesadets amb la merda de voler que ens descarreguem la p*t* app "3cat" dels c*ll*onsquan accedeixes al portal 324.cat a la més mínima et surt un "pop up" amb enllaços per descarregar l'app dels pebrots i a sobre, el lloc on "clickar" per tancar el "pop up" és petit i difícil de veure comparat amb els de la descàrrega.
...continua...
-
1️⃣ de 2️⃣
Els de la CCMA són bastant (molt) pesadets amb la merda de voler que ens descarreguem la p*t* app "3cat" dels c*ll*onsquan accedeixes al portal 324.cat a la més mínima et surt un "pop up" amb enllaços per descarregar l'app dels pebrots i a sobre, el lloc on "clickar" per tancar el "pop up" és petit i difícil de veure comparat amb els de la descàrrega.
...continua...
2️⃣ de 2️⃣
Doncs poden continuar foten-se la per on els càpiga per molt "agressius" que siguin amb voler escolar-nos la... heu vist el que fa la p*t* app amb la vostra privadesa? -
2️⃣ de 2️⃣
Doncs poden continuar foten-se la per on els càpiga per molt "agressius" que siguin amb voler escolar-nos la... heu vist el que fa la p*t* app amb la vostra privadesa?@Max_Headroom jo la tinc al televisor i de tant en tant em torna a dir de acceptar els seus 916 socis amb qui comparteixen les nostres dades. Una tele pública.
-
@Max_Headroom jo la tinc al televisor i de tant en tant em torna a dir de acceptar els seus 916 socis amb qui comparteixen les nostres dades. Una tele pública.
@bl4z3r mai he tingut i dubto que mai arribi a tenir, un televisor connectat a internet
-
@bl4z3r mai he tingut i dubto que mai arribi a tenir, un televisor connectat a internet
@Max_Headroom ho se ho se, en breu hi anirà connectada una raspberry