Algú sap si #Pixelfed té stories?
-
Algú sap si #Pixelfed té stories? No sóc capaç de teobar-les!
-
Algú sap si #Pixelfed té stories? No sóc capaç de teobar-les!
@GelatDeTramussos
doncs tot i que no soc cap expert, diria que sí -
@GelatDeTramussos
doncs tot i que no soc cap expert, diria que sí@Max_Headroom volia dir amb l'app (oficial o qualsevol altra) per android.
-
@Max_Headroom volia dir amb l'app (oficial o qualsevol altra) per android.
@GelatDeTramussos
AAAAaaaa... vaaaal...!!! doncs lamento no poder informar, no ho sé
️
EDITO: impulso la teva pregunta inicial per pujar-la a una posició més recent en les línies de temps i a veure si algun expert respon
-
M max_headroom@mastodont.cat shared this topic
-
@GelatDeTramussos
AAAAaaaa... vaaaal...!!! doncs lamento no poder informar, no ho sé
️
EDITO: impulso la teva pregunta inicial per pujar-la a una posició més recent en les línies de temps i a veure si algun expert respon
@Max_Headroom a la versió web de #pixelfed, efectivament, apareixen els #pixelfedstories, tot i que en fase beta. He provat de fer-ne un parell i penjar-los, però només veig els meus. No sé si és perquè ningú dels que segueixo han fet cap story
o és que no acaba de funcionar. Seguiré investigant!
-
@Max_Headroom a la versió web de #pixelfed, efectivament, apareixen els #pixelfedstories, tot i que en fase beta. He provat de fer-ne un parell i penjar-los, però només veig els meus. No sé si és perquè ningú dels que segueixo han fet cap story
o és que no acaba de funcionar. Seguiré investigant!
@Max_Headroom fa un any deien això. No entenc res. Potser no acabaven de funcionar i les han tret?
-
@Max_Headroom fa un any deien això. No entenc res. Potser no acabaven de funcionar i les han tret?
@GelatDeTramussos
Potser sigui això, em sap greu no poder ajudar, soc molt poc entès en la matèria, només utilitzo la interfície web tant a PixCAT com a mastodont.cat