Feijóo: "qui no pugui descansar que sàpiga que les vacances estan sobre valorades".
-
Feijóo: "qui no pugui descansar que sàpiga que les vacances estan sobre valorades".
I és clar, les xarxes socials esverades. -
I és clar, les xarxes socials esverades.@spla
...Si m'ho diu un col·lega li puc passar per alt, però els polítics cobren gràcies als nostres impostos +vots. Trobo potser, una broma amb una falta de consideració/respecte en un moment tan sensible, moltes persones no es poden permetre anar de vacances, perquè encara que ningú ho digui obertament, existeix una crisis. La gent vol respostes a problemes reals, no condescendència per part de polítics, dels quals tenen tots els privilegis per descansar i no fer res, inclús durant l'any
-
@spla
...Si m'ho diu un col·lega li puc passar per alt, però els polítics cobren gràcies als nostres impostos +vots. Trobo potser, una broma amb una falta de consideració/respecte en un moment tan sensible, moltes persones no es poden permetre anar de vacances, perquè encara que ningú ho digui obertament, existeix una crisis. La gent vol respostes a problemes reals, no condescendència per part de polítics, dels quals tenen tots els privilegis per descansar i no fer res, inclús durant l'any
@Caelumtangi Feijóo ha dit que era una broma, que la gent no sap entendre les bromes. És la seva manera de demanar disculpes després de veure la reacció en les xarxes.
-
@Caelumtangi Feijóo ha dit que era una broma, que la gent no sap entendre les bromes. És la seva manera de demanar disculpes després de veure la reacció en les xarxes.
@spla No he vist res del tema, gràcies per aclarir-ho (
)
Potser el que passa és que "no estem gaire per bromes" (m'incloc) i una broma d'aquest tipus és incendiària encara que es demani disculpes públicament... -
)
Potser el que passa és que "no estem gaire per bromes" (m'incloc) i una broma d'aquest tipus és incendiària encara que es demani disculpes públicament...@Caelumtangi molt incendiaria, no s'entén que faci aquestes bromes.
-
@Caelumtangi molt incendiaria, no s'entén que faci aquestes bromes.
@spla perquè ho pensa de veritat... ell les gaudeix però el poble esclau que treballi
-
@spla perquè ho pensa de veritat... ell les gaudeix però el poble esclau que treballi
@Caelumtangi i la seva claca pepera també perquè s'han escoltat molts riures...
-
)
Potser el que passa és que "no estem gaire per bromes" (m'incloc) i una broma d'aquest tipus és incendiària encara que es demani disculpes públicament...Ja ho diuen el humor negre són com les cames... I ell ni gràcia, ni sap quan i com és pot fer una broma.
I és irònic que un polític no sàpiga com, què i quan dir alguna cosa, o potser si ho sap, i fa com l'Ayuso.
Amb alguns amics diem veritables atrocitats, però sempre des del cinísme, la sorna i les ganes d'humiliar i de fer mal... nooo diem atrocitats però sabem que és "humor" i que no ho és.