No vaig veure el show de Trump i Zelesnki, només algun tall en mitjans.
-
No vaig veure el show de Trump i Zelesnki, només algun tall en mitjans. Em dona l'impressió que és un muntatge acordat per a que els europeus recolzem a Zelenski, diguem que Trump ha ajudat a pujar en popularitat a Zelenski.
-
No vaig veure el show de Trump i Zelesnki, només algun tall en mitjans. Em dona l'impressió que és un muntatge acordat per a que els europeus recolzem a Zelenski, diguem que Trump ha ajudat a pujar en popularitat a Zelenski.
-
@spla No vaig ni amb un ni amb l'altre, però m'ha agradat que hagi tractat malament en Zelenski
-
No @spla.
No és cap muntatge.És l' exhibició de dos dels matons que ara governen el món i que gaudeixen d'intentar humiliar als perdedors, i es pixen sobre els drets i la dignitat dels pobles que volen depredar.
I només empatitzen amb altres psicòpates com Putin, i només respecten a qui saben que no poden guanyar o doblegar amb la força bruta. (Xina)