Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse

FòrumCAT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. Sobre el debat al voltant del vel islàmic a casa nostra, per a mi el punt principal del debat és la lliure elecció.

Sobre el debat al voltant del vel islàmic a casa nostra, per a mi el punt principal del debat és la lliure elecció.

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
4 Posts 3 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • jo@gabvp.masto.hostJ This user is from outside of this forum
    jo@gabvp.masto.hostJ This user is from outside of this forum
    jo@gabvp.masto.host
    wrote last edited by

Sobre el debat al voltant del vel islàmic a casa nostra, per a mi el punt principal del debat és la lliure elecció. A ningú se li hauria d'imposar una manera de vestir, per tant, si hi ha dones que estan pressionades per portar el vel contra la seva voluntat, és evident que això no hauria de passar.
    Ara bé, també és cert que hi ha dones que porten el vel voluntàriament, sense cap mena de coacció. En aquests casos (opinió personal) crec que és un greuge prohibir-lo mentre no es prohibeixin...🧵⬇️

jo@gabvp.masto.hostJ 1 Reply Last reply
    0
    • jo@gabvp.masto.hostJ jo@gabvp.masto.host

Sobre el debat al voltant del vel islàmic a casa nostra, per a mi el punt principal del debat és la lliure elecció. A ningú se li hauria d'imposar una manera de vestir, per tant, si hi ha dones que estan pressionades per portar el vel contra la seva voluntat, és evident que això no hauria de passar.
      Ara bé, també és cert que hi ha dones que porten el vel voluntàriament, sense cap mena de coacció. En aquests casos (opinió personal) crec que és un greuge prohibir-lo mentre no es prohibeixin...🧵⬇️

jo@gabvp.masto.host
      wrote last edited by

(🧵⬆️)
      ...altres símbols religiosos a la via pública, com per exemple penjolls amb crucifixos.

Jo sí que marcaria una línia amb el burca o el nicab, que són vels integrals que tapen la cara. Afortunadament a casa nostra se'n veuen molt pocs i en alguns d'aquests pocs casos són turistes. Aquí sí que prohibiria el seu ús a la via pública, als centres educatius, etc, encara que sigui voluntari, per raons de seguretat.

No sé, què en penseu?

dgil@mastodont.catD caelumtangi@mastodont.catC 2 Replies Last reply
      1
      0
      • dgil@mastodont.catD dgil@mastodont.cat shared this topic

(🧵⬆️)
        ...altres símbols religiosos a la via pública, com per exemple penjolls amb crucifixos.

Jo sí que marcaria una línia amb el burca o el nicab, que són vels integrals que tapen la cara. Afortunadament a casa nostra se'n veuen molt pocs i en alguns d'aquests pocs casos són turistes. Aquí sí que prohibiria el seu ús a la via pública, als centres educatius, etc, encara que sigui voluntari, per raons de seguretat.

No sé, què en penseu?

dgil@mastodont.catD This user is from outside of this forum
        dgil@mastodont.catD This user is from outside of this forum
        dgil@mastodont.cat
        wrote last edited by

@jo hi estic d'acord amb aquest plantejament.

1 Reply Last reply
        0

(🧵⬆️)

No sé, què en penseu?

caelumtangi@mastodont.catC This user is from outside of this forum
          caelumtangi@mastodont.catC This user is from outside of this forum
          caelumtangi@mastodont.cat
          wrote last edited by caelumtangi@mastodont.cat

@jo Molt complex, no em puc posicionar. Prohibir tendeix a posicions + radicalitzades per aquells que porten la seva religió/identitat fins a l'extrem?.En sentir-se amenaçats, es pot desencadenar l'efecte contrari, més possessió patriarcal en vers la dona i desposseir-les de les llibertats que nosaltres si tenim +volem per elles?. Falten anys d'integració + eines per conviure amb diversitat. Actualment, penso que igualtat+llibertat (polititzades) s'empren per fer créixer la xenofòbia...

1 Reply Last reply
          0
          Reply
          • Reply as topic
          Log in to reply
          • Oldest to Newest
          • Newest to Oldest
          • Most Votes

• Login

• First post
            Last post
          0