Si públiques en #català i reps respostes en altres llengües, què fas?
-
-
@spla ... doncs jo hauria de poder votar totes dues opcions ;;)
-
N neuspcirera@mastodont.cat shared this topic
-
@spla ... doncs jo hauria de poder votar totes dues opcions ;;)
@neuspcirera @spla
Això
Però si canvio d'idioma serà a l'anglès, occità, francès, alemany - mai al castellà! -
@spla A vegades només poso un M'agrada que equival a Vist. Altres segueixo en català perquè entenc que hi ha traductor.
-
@spla Existint el botó de traducció, respondre en català és el que cal. A més, si han respòs vol dir que han entès el primer missatge, traduint-lo o no.
-
@spla Sort que es pot silenciar i blocar. Ni mica de paciència amb els que se subordinen al castellà.
-
@spla entenc que si m'han respost es perquè entenen o han traduït el que he escrit, per tant, perquè canviar?
-
S spla@mastodont.cat shared this topic
-
@spla jo ho faig depenent de l'altra persona. Si fos a un lloc físic concret de parla catalana seguiria en català, però l'internet és zona franca. Dit això, sol seguir en català, però no faig una militància rígida.
-
@spla Segueixo en català, però si algú no m'entèn, canviaria a l'anglès, però mai al castellà, perquè, en primer lloc, ni tan sols el parlo.
-
Jo responc en #català perquè si publico en català i em responen en altres llengües vol dir que m'han entès.