Que tal LibreWolf ara que Firefox actualitza els termes d'ús fent-se amo de les nostres dades.
-
Que tal LibreWolf ara que Firefox actualitza els termes d'ús fent-se amo de les nostres dades.
Es millor tor? Però tor es firefox no?
-
Es millor tor? Però tor es firefox no?
@xorsch Tor és leeeent...
-
@xorsch Tor és leeeent...
Mercès. Sí crec que instal·laré LibreWolf.
-
Mercès. Sí crec que instal·laré LibreWolf.
@xorsch ja diràs que tal va
-
@xorsch ja diràs que tal va
Pinta a un firefox on les opcions que té marcades i desmarcades són gairebé les mateixes que tinc jo en firefox. La gestió cookies estricta, i no usar els dns (segurs)..
Té una que em molesta, no deixa selecionar el tema fosc. Diu que generes emprenta (tot i que es pot fer).
**Però sembla que funciona bé. De fet no deixa de ser un firefox retocat**.
He mirat una comparativa i es veu que hi ha un altre que és millor: mulload.
Tot i així avortaré i intentaré una altra cosa.
-
Pinta a un firefox on les opcions que té marcades i desmarcades són gairebé les mateixes que tinc jo en firefox. La gestió cookies estricta, i no usar els dns (segurs)..
Té una que em molesta, no deixa selecionar el tema fosc. Diu que generes emprenta (tot i que es pot fer).
**Però sembla que funciona bé. De fet no deixa de ser un firefox retocat**.
He mirat una comparativa i es veu que hi ha un altre que és millor: mulload.
Tot i així avortaré i intentaré una altra cosa.
@xorsch la eterna cerca d'un navegador que funcioni i que respecti la nostra privacitat
-
@xorsch la eterna cerca d'un navegador que funcioni i que respecti la nostra privacitat
@spla doncs si konqueror, midori epiphany pero també
safari, chrome, ms edge... Per ara firefox
No és gaire bo saber que fan amb les nostres dades.