Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse

FòrumCAT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. Sobre la cantada d'Havaneres de Calella de Palafrugell, avui sentia tertulians a la ràdio parlant de "cultura de la cancel•lació", que s'ha de separar l'obra de l'artista i que si ara censurem 'el meu avi', també hauriem de despenjar un munt d'obres de...

Sobre la cantada d'Havaneres de Calella de Palafrugell, avui sentia tertulians a la ràdio parlant de "cultura de la cancel•lació", que s'ha de separar l'obra de l'artista i que si ara censurem 'el meu avi', també hauriem de despenjar un munt d'obres de...

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
7 Posts 3 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • jo@gabvp.masto.hostJ This user is from outside of this forum
    jo@gabvp.masto.hostJ This user is from outside of this forum
    jo@gabvp.masto.host
    wrote last edited by

Sobre la cantada d'Havaneres de Calella de Palafrugell, avui sentia tertulians a la ràdio parlant de "cultura de la cancel•lació", que s'ha de separar l'obra de l'artista i que si ara censurem 'el meu avi', també hauriem de despenjar un munt d'obres de museus i galeries d'art.

Són els mateixos tertulians que posarien el crit al cel si vingués algú a cantar una havanera glorificant la figura d'Stalin i cridant a okupar les segones residències de la Costa Brava. És un exemple absurd però...🧵⬇️

jo@gabvp.masto.hostJ 1 Reply Last reply
    0
    • jo@gabvp.masto.hostJ jo@gabvp.masto.host

Sobre la cantada d'Havaneres de Calella de Palafrugell, avui sentia tertulians a la ràdio parlant de "cultura de la cancel•lació", que s'ha de separar l'obra de l'artista i que si ara censurem 'el meu avi', també hauriem de despenjar un munt d'obres de museus i galeries d'art.

Són els mateixos tertulians que posarien el crit al cel si vingués algú a cantar una havanera glorificant la figura d'Stalin i cridant a okupar les segones residències de la Costa Brava. És un exemple absurd però...🧵⬇️

jo@gabvp.masto.host
      wrote last edited by

⬆️🧵
      ...però serveix per demostrar que tothom té una línia vermella a partir de la qual un missatge o les accions d'una persona li semblen intolerables. En aquest cas, aquests tertulians simplement ens estan dient que els indicis que hi ha amb Ortega Monasterio no ultrapassen la seva línia vermella.

Ras i curt.

qualcu@mastodont.catQ 1 Reply Last reply
      0

⬆️🧵
        ...però serveix per demostrar que tothom té una línia vermella a partir de la qual un missatge o les accions d'una persona li semblen intolerables. En aquest cas, aquests tertulians simplement ens estan dient que els indicis que hi ha amb Ortega Monasterio no ultrapassen la seva línia vermella.

Ras i curt.

qualcu@mastodont.catQ This user is from outside of this forum
        qualcu@mastodont.cat
        wrote last edited by

@jo Però aquest senyor és o no és culpable del què se l'acusa?

0
        • qualcu@mastodont.catQ qualcu@mastodont.cat

@jo Però aquest senyor és o no és culpable del què se l'acusa?

jo@gabvp.masto.host
          wrote last edited by

@qualcu No ho sé.

qualcu@mastodont.catQ 1 Reply Last reply
          0

@qualcu No ho sé.

qualcu@mastodont.cat
            wrote last edited by

@jo Tinc entès que Stalin sí que va fer matar unes quantes persones.

Si han de censurar "el meu avi" perquè aquestes acusacions són una línia vermella, estaràs d'acord que s'hauria de suprimir les cançons de Michael Jackson, David Bowie, Jerry Lee Lewis...

0
            • qualcu@mastodont.catQ qualcu@mastodont.cat

@jo Tinc entès que Stalin sí que va fer matar unes quantes persones.

Si han de censurar "el meu avi" perquè aquestes acusacions són una línia vermella, estaràs d'acord que s'hauria de suprimir les cançons de Michael Jackson, David Bowie, Jerry Lee Lewis...

jo@gabvp.masto.host
              wrote last edited by

@qualcu Era un exemple absurd i portat a l'extrem.
              El meu toot pretenia assenyalar que no existeix una "cultura de la cancel•lació". Sovint la dreta llença aquest mantra quan considera que el missatge, les accions o l'ètica d'un artista és qüestionada per l'esquerra. Després hem vist moltes vegades a altres artistes que han estat denunciats per l'església, abogados cristianos, Hazte Oir i entitats similars per haver ofès a no sé qui i això resulta que no és cultura de la cancel•lació ni res.

dgil@mastodont.catD 1 Reply Last reply
              0

@qualcu Era un exemple absurd i portat a l'extrem.
                El meu toot pretenia assenyalar que no existeix una "cultura de la cancel•lació". Sovint la dreta llença aquest mantra quan considera que el missatge, les accions o l'ètica d'un artista és qüestionada per l'esquerra. Després hem vist moltes vegades a altres artistes que han estat denunciats per l'església, abogados cristianos, Hazte Oir i entitats similars per haver ofès a no sé qui i això resulta que no és cultura de la cancel•lació ni res.

dgil@mastodont.catD This user is from outside of this forum
                dgil@mastodont.catD This user is from outside of this forum
                dgil@mastodont.cat
                wrote last edited by

@jo @qualcu no sé si serveix o no, però jo si tingués composicions d'Ortega Monasterio a la #biblioteca, no les censuraria pas. Com tampoc ho faig amb els llibres que tenim de Picasso...

1 Reply Last reply
                0
                Reply
                • Reply as topic
                Log in to reply
                • Oldest to Newest
                • Newest to Oldest
                • Most Votes

• Login

• First post
                  Last post
                0