He anat a comprar un llibre per regalar.
-
Arribo a casa i començo a fer coses,
passo pel costat de la taula, l'agafo i el desembolico. Me l'estic llegint.
Dilluns li donaré igualment, m'entendrà, segur que li farà il·lusió. Sé que el volia llegir i tampoc és el seu aniversari. -
Dilluns li donaré igualment, m'entendrà, segur que li farà il·lusió. Sé que el volia llegir i tampoc és el seu aniversari.@Caelumtangi algunes vegades jo també ho faig, em llig el llibre a regalar abans d'entregar-lo
-
@Caelumtangi algunes vegades jo també ho faig, em llig el llibre a regalar abans d'entregar-lo
@felixarivas no sé què m'ha passat, l'he vist allà on l'he deixat, tot sol i embolicat damunt la taula de la cuina i...ja vaig per la pàgina 67!
-
@felixarivas no sé què m'ha passat, l'he vist allà on l'he deixat, tot sol i embolicat damunt la taula de la cuina i...ja vaig per la pàgina 67!
@Caelumtangi alguna cosa de les temptacions o així deia Oscar Wilde
-
@Caelumtangi @felixarivas boníssim! Ben pensat, és regal doble
-
Dilluns li donaré igualment, m'entendrà, segur que li farà il·lusió. Sé que el volia llegir i tampoc és el seu aniversari.This post is deleted! -
This post is deleted!
@R De moment sí! i a mesura que me'l vaig llegint t'atrapa, vull saber com acabarà tot plegat! Vaig per la segona part, però el recomano molt, la història consta d'un cert enigmatisme trasbalsador/commovedor...
-
@R De moment sí! i a mesura que me'l vaig llegint t'atrapa, vull saber com acabarà tot plegat! Vaig per la segona part, però el recomano molt, la història consta d'un cert enigmatisme trasbalsador/commovedor...
This post is deleted! -
Dilluns li donaré igualment, m'entendrà, segur que li farà il·lusió. Sé que el volia llegir i tampoc és el seu aniversari.@Caelumtangi ,
Jo tinc per aquí fa dos dies aquest també per regalar i m'estic reprimint! Encara no l'embolico per això....potser ho hauria de fer com a mesura dissuasòria...
-
@Caelumtangi ,
Jo tinc per aquí fa dos dies aquest també per regalar i m'estic reprimint! Encara no l'embolico per això....potser ho hauria de fer com a mesura dissuasòria...
@angelalluna jo embolicat vaig caure amb la temptació, imagina sense!