Crec que caldria obrir un meló.
-
@GelatDeTramussos un meló absurd. A Catalunya l'educació ha de ser 100% en català. No entenc el dubte. No comprem el seu marc mental.
@s0uto @GelatDeTramussos vistos els resultats, jo sóc partidari de la DOBLE línia, no la triple. O sigui, A i C.
-
@s0uto @GelatDeTramussos vistos els resultats, jo sóc partidari de la DOBLE línia, no la triple. O sigui, A i C.
@socjo @GelatDeTramussos la doble línia sempre ha existit. Se'n diu concertada. A la pública mai hi ha hagut inmersió real. Els meus pares van fer molts sacrificis per dur-m'hi i aquí estem: jo sóc bilingüe si, però la societat on visc ja no. La doble línia no funciona.
-
@socjo @GelatDeTramussos la doble línia sempre ha existit. Se'n diu concertada. A la pública mai hi ha hagut inmersió real. Els meus pares van fer molts sacrificis per dur-m'hi i aquí estem: jo sóc bilingüe si, però la societat on visc ja no. La doble línia no funciona.
-
@GelatDeTramussos @socjo Fer que es compleixi el model actual.
-
@GelatDeTramussos @socjo Fer que es compleixi el model actual.
@s0uto @GelatDeTramussos
El model escolar és el mateix per a la pública i per a la concertada. Al final, si sempre hi ha un jutge putuspañol que impedeixi qualsevol avenç del català, i uns polítics còmplices amb ell, no cal que seguim discutint. Ja sabem quin seria el remei. -
@s0uto @GelatDeTramussos
El model escolar és el mateix per a la pública i per a la concertada. Al final, si sempre hi ha un jutge putuspañol que impedeixi qualsevol avenç del català, i uns polítics còmplices amb ell, no cal que seguim discutint. Ja sabem quin seria el remei.@socjo @s0uto @GelatDeTramussos només amb la independència serem capaços de blindar prou el català pq no mori
-
@socjo @s0uto @GelatDeTramussos només amb la independència serem capaços de blindar prou el català pq no mori
@xevhi sí i en el mentrestant fer servir només el català amb tothom i arreu
@socjo @s0uto @GelatDeTramussos
-
@xevhi sí i en el mentrestant fer servir només el català amb tothom i arreu
@socjo @s0uto @GelatDeTramussos
@spla @socjo @s0uto @GelatDeTramussos això és bàsic,
-
@spla @socjo @s0uto @GelatDeTramussos això és bàsic,
@xevhi totalment bàsic, sense la llengua res no té sentit. El català és cabdal. @socjo @s0uto @GelatDeTramussos
-
@xevhi totalment bàsic, sense la llengua res no té sentit. El català és cabdal. @socjo @s0uto @GelatDeTramussos
@spla @xevhi @socjo @s0uto @GelatDeTramussos Sense saber molt bé com està ara mateix la situació a Catalunya, des del País Valencià on estem just ara sota agressió amb la consulta de la Llei Rovira, i amb la visió que em dona estar treballant en els recursos jurídics contra la mateixa i en l'ensenyament, vos dic:
1) hi ha dos coses fonamentals, que són garantir que totes dues llengües cooficials han de ser vehiculars i que s'ha de donar especial protecció i promoció a la llengua minoritzada