Ja tinc #iOS 18.4 Public Beta.
-
Ja tinc #iOS 18.4 Public Beta. Cal configurar la llengua en anglès UK per a que descarregui #AppleIntelligence.
Per ara ni amb català ni en castellà pots tenir Apple Inteligence però tinc entès que a l'abril sí que es podrà en castellà. -
Ja tinc #iOS 18.4 Public Beta. Cal configurar la llengua en anglès UK per a que descarregui #AppleIntelligence.
Per ara ni amb català ni en castellà pots tenir Apple Inteligence però tinc entès que a l'abril sí que es podrà en castellà.@spla Android no t'agrada?
-
Per ara ni amb català ni en castellà pots tenir Apple Inteligence però tinc entès que a l'abril sí que es podrà en castellà.@spla Vols dir que no està en castellà ja? -> https://www.applesfera.com/ios/beta-publica-ios-18-4-esta-disponible-asi-puedes-probar-apple-intelligence-espanol-nadie
-
@spla Android no t'agrada?
@maquinari_cat gens i mira que jo era fanàtic de Android i anti Apple
-
@spla Vols dir que no està en castellà ja? -> https://www.applesfera.com/ios/beta-publica-ios-18-4-esta-disponible-asi-puedes-probar-apple-intelligence-espanol-nadie
@s0uto he configurat amb castellà i no, Apple Intelligence desapareix.
-
Per ara ni amb català ni en castellà pots tenir Apple Inteligence però tinc entès que a l'abril sí que es podrà en castellà.@spla Ho tenim fotut.
Per sort, jo domino l' italià,
i així no m' he de plegar mai
a cap la llengua de l' imperiÑ. -
@spla Ho tenim fotut.
Per sort, jo domino l' italià,
i així no m' he de plegar mai
a cap la llengua de l' imperiÑ.@AnnaCraix sí, en això sí que hauria de ser radical amb Apple la Unió Europea: que Siri parli català.
-
@AnnaCraix sí, en això sí que hauria de ser radical amb Apple la Unió Europea: que Siri parli català.
@spla En Siri? (Ah, creia q era "La")
-
@spla En Siri? (Ah, creia q era "La")
@AnnaCraix li pots posar veu masculina si vols
-
@AnnaCraix li pots posar veu masculina si vols
@spla Ah! Clar, és veritat!
No sóc gens geek, jo .Perquè no es pràctic, perquè sinó, per romanticisme antropològic calcularia amb un àbac.