#BonDia.
-
#BonDia. Doncs això. Avui dijous, un paisatge de terra mullada, el cel amb núvols baixos i aquest migdia començo un cap de setmana llarg. Amb pluja o sense, la IDENTITAT es manté intacta .Tot té un principi: l'arrelament dels petits detalls que dónen sentit els dies.
#MantincElCatalà -
#BonDia. Doncs això. Avui dijous, un paisatge de terra mullada, el cel amb núvols baixos i aquest migdia començo un cap de setmana llarg. Amb pluja o sense, la IDENTITAT es manté intacta .Tot té un principi: l'arrelament dels petits detalls que dónen sentit els dies.
#MantincElCatalà@Caelumtangi llegeixo "...començo un cap de setmana llarg..." i dedueixo que hi haurà "crusanada criminal"
Dv.
Ds.
Dg. -
#MantincElCatalà*m'he posat òpera dins del tren i m'ha caigut una llàgrima quan he escrit aquest tut. Sovint no trobo les paraules exactes per poder comunicar tot el que sento dins meu.
-
@Caelumtangi llegeixo "...començo un cap de setmana llarg..." i dedueixo que hi haurà "crusanada criminal"
Dv.
Ds.
Dg.@Max_Headroom Ara m'has fet riure!
doncs segurament sí!
-
*m'he posat òpera dins del tren i m'ha caigut una llàgrima quan he escrit aquest tut. Sovint no trobo les paraules exactes per poder comunicar tot el que sento dins meu.
Ja ho té això. Depèn de quina àrea/òpera escolti, es cola i m'arriba fins al cor. Una única llàgrima feta per notes galta avall, s'agraeix.
De tant en tant.
#Pensaments -
Ja ho té això. Depèn de quina àrea/òpera escolti, es cola i m'arriba fins al cor. Una única llàgrima feta per notes galta avall, s'agraeix.
De tant en tant.
#Pensaments@Caelumtangi l'altre dia m'escoltava un podcast d'antropologia on es parlava sobre en quin moment podem dir que els humans van assolir l'estatus d'humans, un debat complicat i amb moltes perspectives segons per on s'enfoqui.
Jo tinc el convenciment, sense fonament científic que ho validi, que un dels factors importants havia de ser el moment que vàrem "descobrir" la música, per senzilla i bàsica que fos al principi, com a forma d'expressió, personal o grupal. -
@Caelumtangi l'altre dia m'escoltava un podcast d'antropologia on es parlava sobre en quin moment podem dir que els humans van assolir l'estatus d'humans, un debat complicat i amb moltes perspectives segons per on s'enfoqui.
Jo tinc el convenciment, sense fonament científic que ho validi, que un dels factors importants havia de ser el moment que vàrem "descobrir" la música, per senzilla i bàsica que fos al principi, com a forma d'expressió, personal o grupal.@papapep Molt interessant. La meva reflexió, com ésser humà sense ser-ne expert, penso: que va ser gràcies el cor. Quan vàrem ser-ne conscients que podíem imitar els seus batecs (ritme) + produïr sons guturals (veu) es va crear la música.
(Així, explicat d'una forma molt bàsica) -
@papapep Molt interessant. La meva reflexió, com ésser humà sense ser-ne expert, penso: que va ser gràcies el cor. Quan vàrem ser-ne conscients que podíem imitar els seus batecs (ritme) + produïr sons guturals (veu) es va crear la música.
(Així, explicat d'una forma molt bàsica)@Caelumtangi podria ser, però no sé si en aquell moment eren conscients del soroll del batec i del seu significat. Miraré a veure si trobo alguna bibliografia al respecte.
️
-
@Caelumtangi podria ser, però no sé si en aquell moment eren conscients del soroll del batec i del seu significat. Miraré a veure si trobo alguna bibliografia al respecte.
️
@papapep suposo quan dormien l'orella se'ls hi quedava planxada i sentien el seu propi cor bategar (
). L' instint? Algú va llençar un pedra al mar i va imitar el soroll. Un altre, va imitar un ocell. L' altre, va fotre una bofetada el primer que passava per allà, i va sentir que les seves mans podien fer mal i soroll, alhora. Un altre per explicar que feia vent, va xiular. I tots: —oooh, ahhh i woooow! i van començar a cantar + ballar, envoltats d'una naturalesa abundant.
-
@papapep suposo quan dormien l'orella se'ls hi quedava planxada i sentien el seu propi cor bategar (
). L' instint? Algú va llençar un pedra al mar i va imitar el soroll. Un altre, va imitar un ocell. L' altre, va fotre una bofetada el primer que passava per allà, i va sentir que les seves mans podien fer mal i soroll, alhora. Un altre per explicar que feia vent, va xiular. I tots: —oooh, ahhh i woooow! i van començar a cantar + ballar, envoltats d'una naturalesa abundant.
@Caelumtangi ja t'has fet tota la pel·lícula...
-
@Caelumtangi ja t'has fet tota la pel·lícula...
@papapep Ai, potser sí!