Ara també toca fugir de Telegram.
-
Al @diariARA (enllaç en obert):
https://www.ara.cat/media/ara-tambe-toca-fugir-telegram_1_5403868.html?giveAway=yROL2dfNU978BESC
-
Al @diariARA (enllaç en obert):
https://www.ara.cat/media/ara-tambe-toca-fugir-telegram_1_5403868.html?giveAway=yROL2dfNU978BESC
@albertcuesta alguns ja fa temps que hem fugit cap a Delta Chat
-
@albertcuesta alguns ja fa temps que hem fugit cap a Delta Chat
@spla @albertcuesta Amb el que costa convèncer amics i família d'anar a Signal, Deltachat és missió impossible.
-
@spla @albertcuesta Amb el que costa convèncer amics i família d'anar a Signal, Deltachat és missió impossible.
@albertcuesta @spla
La familia i els amics segueixen fent servir Wathsapp i tot i que es van crear perfil a Telegram, no el fan anar. Ja em consideren un bitxo raro per haver migrat al Fedivers abandonant les xxss privatives. No em seguirà ningú a Signal... -
@albertcuesta el canvi a Delta Chat és el canvi més facil de tots perquè tenir-hi un compte és a dos clics de distància, sense que et demanin número de telèfon i sense que ningú monitoritzi res del que s'hi diu.
-
@albertcuesta @spla
La familia i els amics segueixen fent servir Wathsapp i tot i que es van crear perfil a Telegram, no el fan anar. Ja em consideren un bitxo raro per haver migrat al Fedivers abandonant les xxss privatives. No em seguirà ningú a Signal...@socjo jo ja no recomano Signal a ningú perquè els seus servidors son a Amazon. Delta Chat no té cap pega en aquest sentit ni en cap altre. @albertcuesta
-
@socjo jo ja no recomano Signal a ningú perquè els seus servidors son a Amazon. Delta Chat no té cap pega en aquest sentit ni en cap altre. @albertcuesta
@spla @albertcuesta
Collons! Acabaré renunciant al mòbil, i avall. -
@spla @albertcuesta
Collons! Acabaré renunciant al mòbil, i avall.@socjo hi ha opcions segures com ara Delta Chat
@albertcuesta