A la pregunta, què és ser català?
-
Molt fàcil, en la majoria dels "centres neuràlgics", un puto guiri, un turista de merda; els altres catalans són, avui, aquests.
El #turisme,
com el #capitalisme,
mata. -
Molt fàcil, en la majoria dels "centres neuràlgics", un puto guiri, un turista de merda; els altres catalans són, avui, aquests.
El #turisme,
com el #capitalisme,
mata.@vmateusimeon
...a les hores, segons la part del teu tut que diu (cito textualment)
"El #turisme,
com el #capitalisme,
mata."
no hauria de tornar mai més de visita a la meva estimada Vall Fosca, tot i que ho faig produint "zero emissions"? Doncs quina merda de vida...!!! -
@vmateusimeon
...a les hores, segons la part del teu tut que diu (cito textualment)
"El #turisme,
com el #capitalisme,
mata."
no hauria de tornar mai més de visita a la meva estimada Vall Fosca, tot i que ho faig produint "zero emissions"? Doncs quina merda de vida...!!!@Max_Headroom et sents turista a la Vall Fosca?
Creus que la indústria turística està centrada en la mobilitat lúdica dels habitants "de proximitat"?
Creus que Benidorm està construïda per als veïns de Pego, Gandia, Catarroja o Elx?
Barcelona, València, Palma i Maó estan esperant als habitants de les seves perifèries?
-
@Max_Headroom et sents turista a la Vall Fosca?
Creus que la indústria turística està centrada en la mobilitat lúdica dels habitants "de proximitat"?
Creus que Benidorm està construïda per als veïns de Pego, Gandia, Catarroja o Elx?
Barcelona, València, Palma i Maó estan esperant als habitants de les seves perifèries?
@vmateusimeon
jo no "em sento un turista", peró per definició, ho soc.
https://ca.wiktionary.org/wiki/turista -
@vmateusimeon
jo no "em sento un turista", peró per definició, ho soc.
https://ca.wiktionary.org/wiki/turista@Max_Headroom no pas, és una visió molt reduccionista.
És turista qui va periòdicamemt a la població dels seus familiars per vacances?
Era jo turista quan de petit, vivint a Barcelona, estiuejava en un càmping de Castelldefels (entre turistes)?
-
@Max_Headroom no pas, és una visió molt reduccionista.
És turista qui va periòdicamemt a la població dels seus familiars per vacances?
Era jo turista quan de petit, vivint a Barcelona, estiuejava en un càmping de Castelldefels (entre turistes)?
@vmateusimeon és el que hi ha, si donem el significat que ens ve de gust o ens convé a cada paraula, això acabarà com una "gàbia de grills"... de fet, el món ja fa molt temps que passa això i potser aquest és un dels factors contribuents a "la mala hòstia general" en que vivim, no l'únic ni principal, però sí "un dels"
-
@vmateusimeon és el que hi ha, si donem el significat que ens ve de gust o ens convé a cada paraula, això acabarà com una "gàbia de grills"... de fet, el món ja fa molt temps que passa això i potser aquest és un dels factors contribuents a "la mala hòstia general" en que vivim, no l'únic ni principal, però sí "un dels"
@Max_Headroom llavors, l'estiuejant clàssic, de principis de segle XX, era tan turista com el japonès, rus, malai o saudí que es passeja per Barcelona o Eivissa?
-
@Max_Headroom llavors, l'estiuejant clàssic, de principis de segle XX, era tan turista com el japonès, rus, malai o saudí que es passeja per Barcelona o Eivissa?
@vmateusimeon en termes absulouts sí, per això dir que "no és possible un altre turisme" és com dir que "tot el turisme és igual", això també és molt "reduccionista"
-
@vmateusimeon en termes absulouts sí, per això dir que "no és possible un altre turisme" és com dir que "tot el turisme és igual", això també és molt "reduccionista"
《Aquella persona que passa com a mínim una nit i màxim 6 mesos fora del seu entorn habitual de feina i llar.》
(Només exceptua estudiants i treballadors.)
Pots o no estar d'acord, aquesta definició és extremament reduccionista, caldria evitar l'acte de fe.
Per aquesta regla de tres, uns campaments escoltes o una travessa en bicicleta també és fer turisme. Josep M. Espinàs feia turisme? Hi ha molts exemples on la definició que has aportat es demostra incomplerta i reduccionista.
-
《Aquella persona que passa com a mínim una nit i màxim 6 mesos fora del seu entorn habitual de feina i llar.》
(Només exceptua estudiants i treballadors.)
Pots o no estar d'acord, aquesta definició és extremament reduccionista, caldria evitar l'acte de fe.
Per aquesta regla de tres, uns campaments escoltes o una travessa en bicicleta també és fer turisme. Josep M. Espinàs feia turisme? Hi ha molts exemples on la definició que has aportat es demostra incomplerta i reduccionista.
@vmateusimeon
...sí home sí, el que tu diguis, tens raó.
Ara afegeix qualsevol altre cosa i et prometo que no hi respondré, així tindràs l'última paraula -
@vmateusimeon
...sí home sí, el que tu diguis, tens raó.
Ara afegeix qualsevol altre cosa i et prometo que no hi respondré, així tindràs l'última paraula@Max_Headroom
Turista és qui ve a donar pel cul i a consumir com un porc, a un lloc d,on ni es originari ni en vol res en comú, i a més l,importa una merda tot el que l,envolta ( que pot ser aplicable a un autocton, si) i a mes deixa merda i deficit estructural als lloc visitats. Que tot sembla que se us hagi d,aclarir amb la turistificació social com a marc mental es curiós. Ara, les paraules sempre obertes sinó ja ens fem nyordos i catolics de abogados cristianos.
@vmateusimeon