Aquest 2025, no sé quants paraigües he abandonat a la seva sort, els regalo com si fossin La Vanguardia.
-
Aquest 2025, no sé quants paraigües he abandonat a la seva sort, els regalo com si fossin La Vanguardia.
#BonDiaBonaNit -
#BonDiaBonaNitThis post is deleted! -
This post is deleted!
@nan igualment!
-
#BonDiaBonaNit@Caelumtangi Tinc un conegut que prefereix mullar-se en comptes de portar paraigua per aquesta raó, sempre se'l deixa a tot arreu i ja està fart de perdre'ls
Bona nit!
-
#BonDiaBonaNit@Caelumtangi Podríes dir que els deixés per què d'altres els gaudeixin tant com tu ho has fet 🤭
-
@Caelumtangi Podríes dir que els deixés per què d'altres els gaudeixin tant com tu ho has fet 🤭
@SergiTolsa nono ..! ni arribo això, me'l compro al matí quan fa sol, i quan plou a la tarda ja no el tinc.
No l'he gaudit en absolut!
Editat: Estic dormida, ara t'he pillat la ironia -
@Caelumtangi Tinc un conegut que prefereix mullar-se en comptes de portar paraigua per aquesta raó, sempre se'l deixa a tot arreu i ja està fart de perdre'ls
Bona nit!
@karaboudjan em passa el mateix, perdo més paraigües que mitjons a la rentadora!
-
@Caelumtangi Tinc un conegut que prefereix mullar-se en comptes de portar paraigua per aquesta raó, sempre se'l deixa a tot arreu i ja està fart de perdre'ls
Bona nit!
@karaboudjan @Caelumtangi Idem!! I si no el perdo, el porte més temps a la mà que fent l'ús que li pertoca.
Massa sobreestimats els paraigües hahaha
-
@karaboudjan @Caelumtangi Idem!! I si no el perdo, el porte més temps a la mà que fent l'ús que li pertoca.
Massa sobreestimats els paraigües hahaha
@majo
correcte! @karaboudjan
-
@SergiTolsa nono ..! ni arribo això, me'l compro al matí quan fa sol, i quan plou a la tarda ja no el tinc.
No l'he gaudit en absolut!
Editat: Estic dormida, ara t'he pillat la ironia@Caelumtangi Llavors canvia d'eina: fes servir un impermeable.