Des de sempre que he intentat aprendre i portar a terme tot allò que m'he proposat.
-
Des de sempre que he intentat aprendre i portar a terme tot allò que m'he proposat. I si calia fer-ho sol, doncs ho feia sol, sense la necessitat d'esperar a ningú ni que ningú m'hi acompanyés. No sé si això és bo o dolent. I segurament per això em costa d'entendre que a casa em demanin sempre ajuda, o que deleguin en mi tasques que haurien/podrien fer sense problema, només amb mica d'esforç i ganes de fer-les.
No sé si m'explico o si m'enteneu?
-
Des de sempre que he intentat aprendre i portar a terme tot allò que m'he proposat. I si calia fer-ho sol, doncs ho feia sol, sense la necessitat d'esperar a ningú ni que ningú m'hi acompanyés. No sé si això és bo o dolent. I segurament per això em costa d'entendre que a casa em demanin sempre ajuda, o que deleguin en mi tasques que haurien/podrien fer sense problema, només amb mica d'esforç i ganes de fer-les.
This post is deleted! -
@dgil sep.
En es meu cas qualque cop he dit «o som marieta i penjam curtines o som mascle i arreglam motors, però tot no» perquè he sentit excuses de tota casta per no fer fer-me fer tot a jo -
This post is deleted!
@VallesaNorteny ajuda, o fer les coses quan hi sóc jo. Per exemple: que cal anar de nou a la Caixa a activar una targeta, hi anem plegats, i hi parlo jo... Que cal tramitar un certificat digital, i anar buscar-lo, ho faig jo i s'hi va quan hi sóc. Coses i rutines que faria jo tot sol quan són per a mi, sense esperar ajuda ni que m'hi acompanyin. Però que quan són per a la secció femenina, les hem de fer plegats i liderant jo.
-
@VallesaNorteny ajuda, o fer les coses quan hi sóc jo. Per exemple: que cal anar de nou a la Caixa a activar una targeta, hi anem plegats, i hi parlo jo... Que cal tramitar un certificat digital, i anar buscar-lo, ho faig jo i s'hi va quan hi sóc. Coses i rutines que faria jo tot sol quan són per a mi, sense esperar ajuda ni que m'hi acompanyin. Però que quan són per a la secció femenina, les hem de fer plegats i liderant jo.
This post is deleted! -
This post is deleted!
@VallesaNorteny ja, si si. Però també penso que no cal que depenguin tant de mi...
-
@VallesaNorteny ja, si si. Però també penso que no cal que depenguin tant de mi...
@VallesaNorteny i el que més temor em fot, és que ja m'he acostumat a no demanar que em facin res, perquè senzillament tinc molt interioritzat que no m'ho faran.
-
@dgil així em passava abans, fins que un dia dius prou i el que vulgui alguna cosa, que s'hi esforci. I si no pot, ja l'ajudaré però d'entrada que hi posin de la seva part
-
@dgil Això mateix em passa quan es tracta d'ordinadors o aparells electrònics. Algunes vegades em demanen ajuda quan no se'n surten, però d'altres m'ho fan fer a mi sense ni intentar-ho.