El projecte Mastodon està implementant poder citar tuts de la manera correcte, només ens podran citar si donem permís per fer-ho.
-
El projecte Mastodon està implementant poder citar tuts de la manera correcte, només ens podran citar si donem permís per fer-ho.
-
@spla Serà el primer que bloquejaré -
@spla A mi tampoc em fa gràcia que em citin els tuts. Espero que no estigui activitat per defecte.
-
@spla quina serà la opció per defecte? Per mi endavant! Citeu-me so us atreviu!
-
C caelumtangi@mastodont.cat shared this topic
-
@spla
Aixo de citar els altres es com el familiar cunyat de la ia degenerativa?, pq a vegades sembla que tot sigue un fart de despropòsits. -
@spla Serà el primer que bloquejaré
@linuxzx80 no caldrà, només cal configurar el teu perfil per a que ningú et pugui citar.
-
@spla A mi tampoc em fa gràcia que em citin els tuts. Espero que no estigui activitat per defecte.
@CarmePont ja pots configurar ara qui vols que et pugui citar:
-
@pancake pots configurar ja ara qui et pot citar a https://mastodont.cat/settings/preferences/other
-
@spla
Aixo de citar els altres es com el familiar cunyat de la ia degenerativa?, pq a vegades sembla que tot sigue un fart de despropòsits.@Kaiz moltíssima gent ho demanava, suposo perquè ho tenen/tenien a Twitter.
-
@pancake pots configurar ja ara qui et pot citar a https://mastodont.cat/settings/preferences/other
@spla merci!
-
@spla merci!
@pancake de res!
-
@Kaiz moltíssima gent ho demanava, suposo perquè ho tenen/tenien a Twitter.
@spla
Aixo es mancar molt de personalitat propia, si porten el feixisme dins, que no vinguin a tocar la faba, sempre estem igual, quan avancem 2 pases en humanitat sempre et ve algú a tocar el que no sona. A mes els yankees s,han fet nazis, això es com explicar-li a un alemany del condor a que coi van venir a la guerra civil. -
@spla
Aixo es mancar molt de personalitat propia, si porten el feixisme dins, que no vinguin a tocar la faba, sempre estem igual, quan avancem 2 pases en humanitat sempre et ve algú a tocar el que no sona. A mes els yankees s,han fet nazis, això es com explicar-li a un alemany del condor a que coi van venir a la guerra civil.@Kaiz per això el projecte Mastodon ho està afegint però ben fet, el control el tenim nosaltres, ningú ens pot citar si no volem.
-
-