No vaig comptar els dies quan vaig començar a fer #MantincElCatalà amb tothom i arreu.
-
No vaig comptar els dies quan vaig començar a fer #MantincElCatalà amb tothom i arreu. Potser sí que em va durar 21 dies superar aquella mena de por absurda que algú ens havia ficat en el cervell, allò que em feia canviar al castellà "per quedar bé".
Però no només 21 dies, ja fa un parell d'anys que em respecto a mi mateix i a tothom parlant sempre i només en #català. També a les xarxes socials. -
No vaig comptar els dies quan vaig començar a fer #MantincElCatalà amb tothom i arreu. Potser sí que em va durar 21 dies superar aquella mena de por absurda que algú ens havia ficat en el cervell, allò que em feia canviar al castellà "per quedar bé".
Però no només 21 dies, ja fa un parell d'anys que em respecto a mi mateix i a tothom parlant sempre i només en #català. També a les xarxes socials.@spla penso que potser es al revés, es a dir, en comptes de canviar al castellà per quedar bé, molta gent canviem (m'incloc) al català per quedar bé.
Però no donem la posibilitat, de seguida canviem al castellà, es molt d'aquí aixó -
@spla penso que potser es al revés, es a dir, en comptes de canviar al castellà per quedar bé, molta gent canviem (m'incloc) al català per quedar bé.
Però no donem la posibilitat, de seguida canviem al castellà, es molt d'aquí aixó@linuxzx80 depèn de la llengua preferent de cadascú, és clar
-
@linuxzx80 depèn de la llengua preferent de cadascú, és clar
@spla Jo visc a un barri perifèric però sorprenentment català, tant de gent jove com la mes gran.
Però quant surto fora del barri, s'escolta mes el castellà, i tot i així, al parlar català, la gent sol canviar. Això m'indica que realment la gent podria parlar el català però no ho necesiten perquè ja canviem nosaltres primer.
I ho dic jo, que soc castellanoparlant. -
@spla Jo visc a un barri perifèric però sorprenentment català, tant de gent jove com la mes gran.
Però quant surto fora del barri, s'escolta mes el castellà, i tot i així, al parlar català, la gent sol canviar. Això m'indica que realment la gent podria parlar el català però no ho necesiten perquè ja canviem nosaltres primer.
I ho dic jo, que soc castellanoparlant.@linuxzx80 doncs és el que cal fer, parlar només català amb tothom